Utile: Cum să eficientizați recepția hotelului?

Angajații de la recepție sunt printre primele puncte de contact pentru oaspeții hotelului și contribuabili cheie în asigurarea faptului că fiecare client are o experiență plăcută. Indiferent dacă este vorba despre verificarea sau intrarea persoanelor, modificarea rezervărilor sau răspunsul la întrebări, există întotdeauna loc de îmbunătățire. Iată cinci modalități de a îmbunătăți performanțele echipei și eficientiza recepția:

Informații despre clienți

Când fiecare membru al echipei de la recepție este un expert în ospitalitate, clienții se simt bineveniți. Ar fi ideal ca echipa să aibă acces ușor la cât mai multe informații despre oaspeți, inclusiv:

  • Istoricul șederii anterioare
  • Alergii sau preferințe la alimentele oaspeților (vegan, kosher)
  • Scopul sejurului anterior (afaceri, agrement, ocazie specială)
  • Notițe despre scopul șederii curente
Instruirea personalului

Pregătirea regulată duce la obiceiuri bune, ceea ce determină rezultate îmbunătățite în interacțiunea cu oaspeții și recenzii mai pozitive. Iată trei modalități prin care puteți face acest lucru:

  • Manual de instruire – Creați un manual care să cuprindă operațiunile desfășurate la recepție și să comunice în mod clar rolurile și cele mai bune practici pentru angajații dumneavoastră.
    Angajați un antrenor – Întrucât proprietarii și managerii de hoteluri nu au adesea timp pentru pregătire regulată, aduceți un profesionist în servicii pentru clienți sau pregătiți un angajat pentru a îndeplini această sarcină.
    Oferiți instruire software – Profitați la maximum de investițiile costisitoare în software operațional – cereți partenerului sau furnizorului să vă instruiască angajații, astfel încât aceștia să poată profita de toate caracteristicile.
Utilizați tehnologia

Noile tehnologii pot avea un impact mare asupra experienței oaspeților. Utilizând tehnologii precum o cheie mobilă, puteți reduce linia de clienți în așteptare și congestionarea generală a traficului de la recepție. În plus, atunci când echipa ta poate petrece mai mult timp cu fiecare oaspete, fiecare interacțiune poate fi o experiență mai bună și mai autentică.

Cunoașteți împrejurimile

Oaspeții caută deseori recomandări de la cineva familiarizat cu zona. Fiecare membru al echipei dumneavoastră ar trebui să fie suficient de informat pentru a face sugestii despre:

  • Locuri de luat masa
  • Locuri de făcut cumpărături
  • Atracții turistice
  • Lucruri de făcut

De asemenea, puteți realiza parteneriate cu alte companii și oferi cupoane și reduceri la atracțiile locale. Oaspeții vor ține cont de recomandările dumneavoastră și vor aprecia implicarea.

Viteza este cheia

Când vorbim despre viteză, nu ne referim la a grăbi un oaspete prin procesul de check-in. Vorbim despre a lucra într-un ritm rapid pentru a respecta timpul prețios al acestuia. Serviciile rapide și eficiente au sporit mereu satisfacția clienților.