Turismul românesc nu se mai vinde, deşi se investesc mulţi bani în promovare
|Turismul din România nu este atractiv pentru ţările europene, iar asta o demonstrează lipsa interesului pentru licitaţiile de promovare pe care le-a organizat Autoritatea Naţională pentru Turism. Chiar dacă în joc este vorba despre 19 milioane de euro, la licitaţii nu s-a prezentat nicio ofertă. Asta poate şi pentru că toată documentaţia de pe site-ul de licitaţii este scrisă în limba română.
Totuşi, patronatele din turism spun că acest motiv nu este prea credibil, ci mai degrabă interesul scăzut se datorează lipsei unei strategii care să promoveze România. Mai ales că nu e de ajuns să ai doar nişte peisaje frumoase şi tradiţii impresionante, dacă trebuie să faci cel puţin 12 ore de la un capăt la altul al ţării. În plus, nici patronii hotelurilor sau pensiunilor nu ştiu prea bine cum să vândă turismul românesc pentru că nici nu sunt sprijiniţi. Astfel s-a ajuns la un cerc vicios în care autorităţile nu mai investesc în obiective turistice şi promovare, iar patronii unităţilor de cazare aleargă numai după nopţi de cazare de pe urma cărora să adune cât mai mulţi bani.
Cititi mai multe: http://stiri.tvr.ro/turismul-romanesc-nu-se-mai-vinde-desi-se-investesc-multi-bani-in-promovare_41665.html#sthash.uedZy7nu.dpuf