Tradiția unică a meșteșugului de mobilă românească SIMEX
|“Mai mult decât o fabrică de mobilă, SIMEX este în primul rând o dorință, dorința de a satisface gustul pentru frumos, o delectare, adică eleganță, echilibru, rafinament, Simex însemnând mobila-artă sau arta de a face mobilă”, afirmă Dl. Dumitru Blaga, Director General Mobilă Simex
SIMEX are în componență 4 fabrici de mobilă care funcționează din anul 1950. Cu un număr de 920 de angajați, compania deține de asemenea și ateliere proprii de creație, o echipă de designeri specializați, cele mai noi tehnologii existente la ora actuală în domeniu dar și o tradiție îndelungată.
“Tradiția unică a meșteșugului de mobilă românească SIMEX se transmite din generație în generație de peste un secol”, precizează reprezentanții companiei.
Capacitatea de producție a brandului Simex
Astăzi, brandul Simex are trei capacități de producție care funcționează deservind aceeași piață, dar și altele noi – Statele Unite ale Americii, Asia, Europa de Vest. Unitățile de producție sunt situate în Șimleul Silvaniei, în inima Transilvaniei. Aceste trei fabrici dețin în acest moment un flux tehnologic complet pentru o producție de mobilă la standarde internaționale, începând de la cherestea și până la produsul finit, extrem de apreciat atât la nivel național, cât și în afara granițelor țării.
“Ne-am adaptat cerințelor pieței, de aceea, astăzi, Simex produce pentru partenerii și clienții săi orice produs din lemn. Desigur specializarea noastră este în primul rând producția de mobilă. Suntem apreciați și ne deosebim prin calitate, design și seriozitate profesională. Producem mobilă pe toate gusturile: clasică, rustică, modernă sau la comandă, pe baza cerințelor clienților și designerilor lor”, a afirmat Dl. Dumitru Blaga, Director General Mobilă Simex.
Brandul Simex este cunoscut în România ca fiind unul dintre principalii producători de mobilă clasică, de o calitate deosebită.
Brandul MOOD
În cadrul evenimentului Mobila Expo de la București, brandul MOOD a fost prezent cu produsele cunoscute deja la nivel național, și și-a reîntărit poziția în rândul publicului, fiind lansat și produs în serii, pentru onorarea comenzilor la timp. Toate produsele de mobilier expuse au fost alese cu grijă, ținând cont mai ales de feedbackul clienților.
“Clientul are nevoie să vadă mobila, de aceea strategia noastră pe termen lung implică deschiderea unor noi showroom-uri, atât în România cât și în străinătate”, a precizat Dl. Dumitru Blaga.
Pentru perioada imediat următoare, Simex dorește să se axeze în principal pe activitatea de creștere a vizibilității brandului, pentru a fi mai cunoscuți în piața mobilei. Pentru clienții care n-au avut tangențe până în acest moment cu Simex, compania se axează în principal pe atragerea acestora prin rețelele de socializare.
Faptul că mobila SIMEX împodobește astăzi unele interioare de la Kremlin, Sankt Petersburg, Palatul Prezidențial din Turkmenistan, Palatul Parlamentului din România, Castelul Peleș precum și alte instituții celebre din Europa reprezintă cea mai bună carte de vizită a companiei, marcă a calității și a aprecierii de care se bucură la nivel internațional.
Articol de Klara Papuc – Revista INTARZIA