Testeaza eficienta energetica a ferestrelor BARRIER®, cu ajutorul tehnologiei VR, chiar in orasul tau!
Brandul de tamplarie termoizolanta BARRIER® a dezvoltat proiectul BARRIER TEST MOBIL, prima experienta de VR din Romania prin care este testata eficienta energetica a ferestrelor. Intr-un SHOWROOM MOBIL INTERACTIV de 20 de metri patrati, persoanele interesate vor putea interactiona cu produsele BARRIER® si, in acelasi timp, vor putea participa la o experienta virtuala 3D in interiorul unui camion special amenajat.
Showroomul BARRIER TEST MOBIL a pornit intr-un tur al tarii in luna iunie si a testat deja eficienta energetica a ferestrelor termoizolante cu ajutorul tehnologiei VR in Cluj-Napoca, Sibiu, Brasov, Ploiesti, Mangalia, Constanta, Tulcea si Galati, urmand ca sa isi continue turul demonstrativ prin tara in Bacau, Tecuci, Iasi, Radauti, Campulung Moldovenesc, Baia Mare si Timisoara.
„BARRIER® este solutia optima pentru proiecte personalizate variate de tamplarie termoizolanta care acopera toate nevoile casei. Pentru ca este un brand inovator, BARRIER® aduce in premiera in Romania primul showroom mobil si va invitam sa testati produsele noastre de top printr-o experienta virtuala inedita. Vom oferi participantilor ochelari de realitate virtuala si ii vom invita sa descarce aplicatia Barrier Test Mobil de pe Google Play sau AppStore, pentru a putea trai experienta Barrier si acasa. O echipa de 200 persoane va parcurge peste 2.930 de km in 5 luni pentru a fi mai aproape de clienti, pentru a vedea ce isi doresc si pentru a le facilita interactiunea cu produsele noastre. Le multumim partenerilor de la Discovery si Top Booking si celor de la Kaufland pentru gazduire”, spune Adrian Garmacea, Director General Electric Plus, detinatorul brandului BARRIER®.
BARRIER® a investit peste 150.000 de euro in aceasta campanie. Proiectul desfasurat in parteneriat cu Discovery si Top Booking a inceput in Cluj pe data de 26 mai si a poposit deja in 8 orase din tara (Cluj, Sibiu, Brasov, Ploiesti, Mangalia, Constanta, Tulcea, Galati), urmand sa ajunga si in Focșani, Tecuci, Bacău, Iași, Radauti, Campulung Moldovenesc, Baia Mare, Timisoara), in perioada 28 iulie – 17 septembrie 2017.
Programul complet al campaniei BARRIER® il gasiti aici!
In fiecare oras, showroom-ul mobil poposeste timp de 3 zile, de vineri pana duminica, 10 ore in fiecare zi. In cadrul proiectului sunt oferite peste 700 de premii.
Electric Plus, liderul national in productia de tamplarie termoizolanta din PVC, a inregistrat o cifra de afaceri de 23.1 milioane de euro in anul 2016, brandul sau BARRIER® fiind in crestere cu 36% fata de 2015. Compania a facut in 2016 investitii de aproximativ 1.100.000 de euro, iar in 2017, compania isi propune sa demareze o investitie intr-o noua capacitate de productie, estimata la aproximativ 10 milioane de Euro.
Surse articol: observatoruldebacau.ro si barrier.ro
Related Posts
-
15% din turistii straini vin in Bucuresti pentru femeile romance
Niciun comentariu | oct. 16, 2012
-
Cum arata hotelul – macara?
Niciun comentariu | mai 14, 2013
-
Produsele de ingrijire cu care iti vei suprinde oaspetii: gama de lux GREEN EARTH pentru hoteluri
Niciun comentariu | iul. 20, 2016
-
Ce pregatesc hotelierii pentru vacanta de 1 mai?
Niciun comentariu | apr. 22, 2013