Sun Leader: Sfaturi pentru achiziția corectă de pergole
|Sun Leader – Pergole retractabile oferă sprijin în proiectarea, livrarea și instalarea tuturor soluțiilor pentru terase, spații de locuit în aer liber, restaurante, hoteluri sau locații de evenimente. Misiunea companiei este să personalizeze terasa ideală pentru tine, astfel încât să ai parte de un spațiu de relaxare confortabil, atractiv și protejat în orice anotimp.
Conceptul Sun Leader pune accent pe viziunea ta. Astfel, crearea proiectelor de suflet într-un mod profesionist devine emblema firmei. Fie că vorbim despre proiecte comerciale sau despre proiecte rezidențiale, care să îmbrățișeze întreaga iubire din sânul familiei tale, Sun Leader conturează importanța unui cadru inedit.
Care sunt 3 sfaturi pe care le-ați acorda unui client nou pentru achiziția corectă de pergole?
Alegerea unei pergole retractabile pentru terasă este o decizie importantă, ce presupune atenție și organizarea propice a bugetului. O astfel de investiție în amenajarea terasei este o soluție de lungă durată și asigură utilizarea terasei pe o perioadă largă de timp, prin urmare e important să se țină cont de câteva aspecte foarte utile:
- Țineți cont de calitatea pergolei. Pe piață există numeroase tehnici sau produse provizorii de umbrire si acoperire a teraselor precum copertinele, marchizele, pergolele de lemn sau prelatele pentru terase, care nu oferă aceeași protecție și rezistență. O pergolă retractabilă de calitate este realizată din materiale rezistente la intemperii, cum ar fi aluminiul, și are accesorii și mecanisme de acționare fiabile, rezistente. Calitatea unei pergole se poate observa în garanția care o însoțește, aspectul și design-ul său, specificațiile tehnice, și așa mai departe.
- Țineți cont de nevoile și dorințele pe care le aveți, raportate la modul de utilizare a terasei. Este important să știți cu exactitate ce doriți să obțineți cu ajutorul terasei și cum doriți să utilizați terasa, înainte de a achiziționa o pergolă pentru acoperirea acesteia. Dacă dețineți o terasă rezidențială/privată, vă doriți să o puteți folosi doar vara? Sau doriți să o transformați într-un wintergarden, un spațiu cald și confortabil și pe timp de iarnă? La fel, din punctul de vedere al administratorilor unei locații HoReCa, pot exista numeroase întrebări: este necesară extinderea spațiului pentru organizarea de evenimente, sau pentru utilizare în orice condiții meteo? Sau se dorește construirea unei terase de vară? În funcție de răspunsurile la aceste întrebări, achiziționarea unei pergole devine mai ușoară și corespunzătoare modului de utilizare a terasei.
- Țineți cont de dimensiunile potrivite, specificațiile terasei dvs. și design-ul casei/zonei. La fel de importante sunt și detaliile tehnice ale unei pergole. Iar pentru acest lucru, un inginer specializat sau un agent de vânzări orientat spre soluția potrivită sunt importanți în luarea deciziei. La Sun Leader, specialiștii noștri oferă consultanță gratuită orientată către nevoile dumneavoastră astfel încât soluția finală să fie cea corectă și din punct de vedere tehnic.
Care sunt 3 capcane/greșeli pe care observați că le fac cumpărătorii când achiziționează pergole?
- Nivelul de preț/ alternative mai ieftine. Este prima și cea mai mare capcană, cu efect pe termen lung. Cumpărătorii sunt deseori dispuși să renunțe la funcționalitatea unei pergole, rezistență sau calitate în detrimentul unui preț mai mic. Țineți întotdeauna cont, atunci când vine vorba de costurile unui proiect, de serviciile furnizate alături de produs, de profesionalismul echipei, de calitatea materialelor și de serviciile post-vânzare (spre exemplu, mentenanță sau garanție extinsă).
- Lipsă de viziune pe termen lung sau lipsă de informare. Dacă atunci când investim într-o locuință o denumim „acasă” pentru zeci de ani sau toată viața, de ce nu am investi și într-o pergolă retractabilă de calitate cu o durată cât mai lungă de viață? Acest lucru este valabil și în sectorul HoReCa sau comercial, unde intervine importanța amortizării în timp a investiției și generarea de profit.
- Ignorarea importanței unui stil de viață mai confortabil, cu o terasă mai ușor de gestionat. Viziunea pe termen lung duce și la găsirea unui mod de a gestiona mai ușor eforturile întreținerii unei terase. Timpul devine tot mai scurt și mai valoros, iar strângerea mobilei neprotejate de pe terasă, acționarea de la manivelă a unei pergole manuale sau întreținerea constantă a unei terase provizorii sunt acțiuni care nu mai dau valoare timpului nostru – ci îl încarcă. Prin urmare, alegerea unor sisteme care să reducă eforturile de întreținere/gestiune și să ofere mai mult timp, mai mult confort și mai multă relaxare pe terase – reprezintă, de fapt, alegerea stilului de viață dorit.
Care sunt 2 – 3 proiecte recente la care lucrați sau le-ați finalizat recent și ce soluții tehnice din portofoliul dvs. ați folosit?
- Unul dintre proiectele cu care ne mândrim și care ne reprezintă pe plan național în sfera HoReCa este colaborarea cu lanțul de restaurante tip fast-food Mesopotamia. Până în prezent, colaborarea s-a concretizat cu acoperirea și/sau închiderea teraselor la 5 locații în 3 județe din România, iar cel mai recent proiect a fost finalizat în București, Obor. Clienții acestor locații beneficiază de terase primitoare, protejate, cu design modern, acoperite cu diferite modele de pergole retractabile Sun Leader, o parte din pergole fiind completate ulterior și cu închideri laterale cu sticlă glisantă. Colaborarea cu Mesopotamia este în continuă derulare, iar clienții ne pot urmări parcursul vizionând proiectele direct pe site-ul nostru la secțiunea de proiecte.
- În sfera proiectelor rezidențiale, ce dovadă este mai potrivită pentru a demonstra rezistența pergolelor retractabile decât instalarea și utilizarea lor în zone de munte, expuse la zăpadă și condiții meteo foarte schimbătoare? Astfel, terase de case la munte în zone precum Brașov și Bușteni au beneficiat recent de acoperire cu pergole retractabile bioclimatice – o categorie care face față cu brio tuturor provocărilor meteorologice.
Care sunt provocarile momentului în segmentul în care activați?
Reticența referitoare la noi investiții, nesiguranța economică și dezechilibrele cauzate de război, combustibili și pandemie au afectat fiecare, într-o oarecare măsură, zona construcțiilor. Oamenii au amânat investițiile mari în bunuri de lux sau confort suplimentar (cum sunt și produsele și serviciile pentru reamenajări terase) și au prioritizat investițiile în nevoile de bază. Ceea ce am observat noi este că investițiile amânate au fost concretizate ulterior, la momentul în care presiunea crizelor s-a mai redus sau la momentul în care oamenii au realizat că se pot adapta contextului (spre exemplu, după șocul de la începutul pandemiei, clienții HoReCa au început să investească în terasele lor pentru a putea ține pasul cu reglementările sanitare, când era vital să aibă mai mult spațiu disponibil, să distanțeze fizic mesele în restaurante sau să mențină spațiile aerisite; iar clienții rezidențiali au început să folosească terasele pentru work from home, spațiu de relaxare sigur și izolat). În timp ce aceste aspecte au favorizat la un moment dat activitatea în construcțiile de terase, creșterile de prețuri la materiale și materii prime (chiar și cu peste 30% în unele cazuri) au creat dificultăți.
Cum vedeți evoluția pieței în nișa pergolelor din România în următoarele 6-12 luni?
În ultimii ani, tendința generală în cererea față de nișa pergolelor retractabile a fost de creștere. Oamenii au consumat din ce în ce mai multe produse și servicii destinate confortului personal sau de lux, iar evoluția tehnologiei și simplificarea traiului au ajutat. Cererea se va menține crescută și în următoarele luni, în perspectiva sustenabilității și eficienței unei terase amenajate cu pergole retractabile moderne, automatizate, ușor de folosit. În România, atâta timp cât factorii de influență locală nu se vor modifica, nivelul de trai va rămâne la fel sau va crește iar economia rămâne stabilă, perspectiva este aceeași.
Ne puteți spune câteva din obiectivele Sun Leader pe care le implementați în această perioada?
Eforturile de a fi omniprezenți în continuare, de a oferi produse și servicii la cea mai înaltă calitate, de a propune constant produse noi și inovative – fac parte din obiectivele noastre de dezvoltare. De asemenea, în viitor ne dorim să investim în gestionarea resurselor proprii pentru a fi mai independenți de piața externă.