Barrier: Creativitatea, exigența și calitatea se întâlnesc în lumea tâmplăriei PVC și aluminiu

În anul 1995, o afacere de familie a luat naștere sub numele de Electric Plus, dar visul lor depășea orizonturile limitate. Așa că au decis să creeze nu doar produse, ci un brand care să reflecte excelența în tâmplărie PVC și aluminiu – așa s-a născut Barrier.

De-a lungul anilor, ambiția de a ieși în evidență într-o piață competitivă i-a condus pe drumul evoluției constante. Am vrut să cunoaștem mai multe despre această poveste de succes și despre cum se vede piața de materiale de construcții prin prisma experienței lor, așadar l-am invitat la o discuție pe Corneliu Adam, Director Vânzări, Barrier.

Ce îl inspiră pe domnul Corneliu Adam să fie director vânzâri Barrier – unul dintre cei mai mari jucători din piaţa tâmplăriei de PVC şi aluminiu, din România?

Echipa. Colegii. Prietenii din companie.

Oamenii fac diferența în orice companie iar noi, Barrier, ne mândrim cu oameni deosebiți.

Cum a fost anul 2023 pânâ acum si cum vedeți evoluția pieței în nișa dvs, în România, în următoarele 6-12 luni?

Așa cum am simțit cu toții, anul 2023 a fost și va fi în continuare un an plin de provocări pentru industria contrucțiilor și pentru producătorii de materiale de construcții, inclusiv pentru compania noastră.

Pe lângă acestă criză economică pe care o traversam, un impact major îl au și schimbările legislative care tocmai au intrat în vigoare și care vor spori gradul de dificultate al situațiilor în care ne vom afla în iarna acestui an și probabil și în anul 2024.

Cu toate acestea am reușit să evităm multe dintre problemele apărute datorită deciziilor strategice pe care le-am luat.

Sunt convins că vom reuși să atingem obiectivele propuse în următoarea perioadă de timp datorită oamenilor dedicați și înclinați spre rezultate pe care îi avem în echipă.

Mediul de afaceri dificil din acest moment ne determină să fim și mai flexibili în fața solicitărilor venite de la partenerii noștrii și ne dorim să ne dezvoltăm rețeaua de distribuitori.

Sunt convins că în acest an vom reuși să depășim 90% din ceea ce ne-am propus la începutul perioadei și acest lucru se va întâmpla datorită muncii susținute a fiecărui angajat Barrier și a deciziilor strategice luate la momentul potrivit.

Care sunt 3 sfaturi pe care le-aţi da unui client nou atunci când are nevoie de tâmplărie pentru proiectul lui?

Calitatea produsului este aspectul cheie al unui proiect de succes. Tâmplăria este o investiție pe termen mediu și lung și, așa cum ne place nouă să spunem, de beneficiile tâmplăriei Barrier se vor bucura încă trei generații.

E mai ieftin să previi decât să repari așa că un produs de calitate este întotdeauna alegerea corectă. Tîmplăria Barrier oferă un raport calitate – preț imbatabil.

Să aloce timp și atenție informațiilor cu privire la echipa de montaj a tâmplăriei, calitatea montajului este foarte importantă în rezultatul final al lucrării.

Ne puteţi da exemple de două – trei proiecte de referință la care lucrați în prezent sau pe care le-ați finalizat în ultimile luni?

Anul 2023 este anul proiectelor mari, toți partenerii nostrii au avut proiecte de referință și nu e corect sa evidențiem doar 3 dintre ele.

Care este produsul-vedetă din portofoliul Barrier din acest an?

Aș putea să amintesc de ușile pivotante, profilele pentru casele pasive, produsul Neo, tâmplăria rezistenta la foc, serviciile de foliere pentru terți și multe altele, toate produsele noastre sunt vedeta în acest an; nu am cum să evidențiez doar unul singur.

Investiţi constant în toate aspectele business-ului Barrier, care este consolidat şi prin sistemul de francize, mai exact reţeaua de magazine Barrier. Ne puteţi spune câteva din planurile de viitor ale companiei? Există noi inițiative, produse sau servicii pe care le pregătiți pentru a răspunde nevoilor în continuă schimbare ale pieței?

Ne vom dezvolta portofoliul de clienți pe rețeaua națională dar vom investi energie și timp și în consolidarea echipei noastre de vânzări din Italia, Franța, Belgia, Germania, Austria, Elveția, UK și mai nou SUA.

Vom aduce în atenția partenerilor noștrii produse și servicii noi, vom oferi atenție la detalii și calitate premium pentru toate comenzile, așa cum facem de peste 25 de ani.

Cum vedeţi viitorul în ceea ce priveşte piaţa producţiei de tâmplărie din România? Dar în afara ţării?

Deoarece ne diferențiem prin calitatea produselor oferite, viitorul Barrier va fi excelent; însă pentru mulți dintre competitorii noștrii va fi destul de dificil.

Pentru final am păstrat o curiozitate. Ce face d-l Corneliu Adam în timpul liber, atunci când nu e în poziţia de director de vânzâri al companiei Barrier?

Petrec timp alături de oameni și mă delectez cu spectacolul uman.