HoReCa Papatya: Din respect pentru confort și calitate

SELECTRON INVEST | HORECA PAPATYA este o companie tânără formată doar din profesioniști în domeniu a căror trăsătură comună este o atenție deosebită pentru detalii.

Papatya ofera produse de inalta calitate avand un portofoliu divers ce include consumabile, lenjerii de pat, corpuri de iluminat si perdele pentru hoteluri, proiecte complete personalizate la costuri avantajoase. Interviul recent cu Mete Urulu, General Manager HORECA Papatya, a adus în prim-plan perspectivele și valorile companiei.

Care sunt 3 sfaturi pe care le-ați acorda unui client nou pentru achiziția corectă de produse de lenjerie de pat?

Calitatea – Înainte de a face o achiziție, examinează cu atenție calitatea materialelor din care este realizată lenjeria de pat. Optează pentru lenjerie durabilă, rezistentă. Acest lucru asigură o investiție și reduce costurile ulterioare de întreținere.

Produse certificate – Următorul aspect de luat în considerare de proprietarii spațiilor de cazare este acela că produsele pe care intenționează să le achiziționeze și care vor fi, ulterior, utilizate de clienți, să fie certificate și să reflecte realitatea.

Prețul – Al treilea sfat și deloc de neglijat este prețul. Atunci când acesta este unul decent și este justificat de calitate, discutăm de o achiziție rentabilă.

Care sunt 3 capcane/greșeli des întâlnite pe care observați că le fac cumpărătorii când achiziționează produse de lenjerie de pat:

Cumpărătorii adesea cad în capcana unui marketing simplist, bazat pe achiziția unei game de lenjerii de pat contrafăcute, fabricate din materiale slab calitative. Greșeala frecventă este alegerea unui material pe bază aspectului și nu a calității.

Lenjeriile de pat le poți găsi la prețuri diferite, trebuie să știi de ce există această diferență de preț. Ofertarea unor prețuri aparent neobișnuit de scăzute ascunde capcane periculoase.

Achiziția din mediul online fără a verifica sursa este o altă greșeală des întâlnită. Înainte de a lua decizia de cumpărare de pe site-urile producătorilor sau furnizorilor de pe internet, caută informații, verifică opiniile și recenziile foștilor clienți despre vânzător, verifică ofertele, pentru a avea garanția că faci o achiziție bună.

Care sunt 2-3 proiecte recente la care lucrați sau pe care le-ați finalizat recent și ce soluții tehnice din portofoliul dvs. ați folosit?

Recent am adăugat în portofoliul nostru de lucrări două proiecte:

Hotel Iza – pentru care am furnizat: mobilier, perdele, draperii, fețe de masă, lenjerie hotel, dotări bucătărie profesională, veselă, tacâmuri, obiecte sanitare, etc.

Univers-T (sala de conferință, dotări cameră, băi, hol, etc.)

Care sunt provocările momentului în segmentul în care activați?

Scăderea puterii financiare a turiștilor și creșterea prețurilor pentru tot ceea ce înseamnă servicii turistice, aș zice că reprezintă cea mai mare provocare în momentul de față.

Cum vedeți evoluția pieței în nișa dvs. în România în următoarele 6-12 luni?

Industria HoReCa este într-o continuă evoluție. În anul următor, ne așteptăm la o creștere ușoară a profitabilității. Schimbările legislative în zona fiscalității vor avea un impact major asupra acestui domeniu. Este foarte important să rămânem la curent cu cele mai recente tendințe și să oferim soluții pentru nevoile în schimbare ale clienților.

Ne puteți spune câteva din obiectivele SELECTRON INVEST | HORECA PAPATYA pe care le implementați în această perioadă?

Investițiile în marketing și publicitate reprezintă principala strategie prin care ne propunem să rămânem competitivi. Vom dezvolta platformele online pentru a permite clienților să comande și să plaseze comenzi în timp scurt, să facă plăți rapid și sigur. Investim în proiecte de redesign și reamenajare, implementăm inovații și impulsionăm dezvoltarea unor noi concepții în acest sector.