Sanito – Soluții complete de igienă pentru tine și afacerea ta

Într-un interviu recent, am aflat care sunt obiectivele Sanito în 2024: ”Cuvântul cheie pentru viitor este calitatea, din toate punctele de vedere.”

Care sunt 3 sfaturi pe care le-ați acorda unui client nou pentru achiziția corectă de produse de igienă și curățenie profesională?

Igienă și curățenie în mediul personal și profesional sunt esențiale în primul rând, pentru menținerea sănătății și apoi pentru confortul personal. De aceea, este important să luăm în calcul:

Să alegem întotdeauna calitatea, produse cu un brand puternic în spate și cu ingrediente atent alese, mai ales dacă vorbim despre soluții care iau contact direct cu pielea [produse Tork].

Să alegem și să folosim produsele potrivite pentru fiecare tip de spațiu. Pentru igienizarea suprafețelor diverse, se poate folosi un detergent dezinfectant profesional, pentru a evita murdăria și contaminarea spațiilor interioare, se pot folosi dispensere pentru acoperitori de pantofi, iar pentru spațiile de toaletă, recomandăm folosirea dispenserelor și a dozatoarelor cu senzor și consumabile de hârtie pentru uscarea eficientă și igienică a mâinilor.

Să căutăm în piață furnizori cu istoric, care vând produse conforme cu standardele de curățenie și igienă europene, care au certificate de conformitate pentru produsele comercializate.

Care sunt 3 capcane/greșeli des întâlnite pe care le observați că le fac cumpărătorii când achiziționează produse de igienă și curățenie profesională?

Căutarea produsului cu cel mai mic preț, dar cu o calitate slabă, ceea ce în final poate duce la nemulțumire, dublarea achiziției cu un produs mai calitativ și în final, pierderea de timp și bani.

Deși în mediul personal, de acasă, cumpărătorii caută calitatea și produse premium, pentru mediul profesional, de multe ori aleg produsele rapid, fără să își facă un research temeinic, ceea ce poate duce la diverse nemulțumiri.

O altă capcană este cea de a cumpăra de la mai mulți furnizori produsele de curățenie și igienă. Noi recomandăm achiziționarea tuturor produselor, pe cât este posibil, de la un singur furnizor. Astfel, totul se livrează într-un singur drum (economisim taxele de livrare), se pot oferi discount-uri pe cantitate și se poate semna și un contract, care să asigure siguranța fiecărei comenzi.

Care sunt 2 -3 proiecte recente la care lucrați sau le-ați finalizat recent și ce soluții tehnice din portofoliul dvs. ați folosit?

Două dintre proiectele pe care ne bucurăm că le-am finalizat cu success, sunt:

Dotarea clinicilor Regina Maria cu capace inteligente de toaletă cu folie igienică. Suntem mândri să fim principalii furnizori din piață care oferă aceste soluții de igienă și ne bucurăm că am reușit să le încadrăm atât de bine în spațiile igienice ale clinicilor Regina Maria.

Dotarea intrărilor în Auchan cu covorașe profesionale de aluminiu, ideale pentru păstrarea curățeniei la cele mai înalte standarde.

Care sunt provocările momentului în segmentul în care activați?

Una dintre cele mai mari provocări ale momentului a fost și rămâne această perioadă post-pandemie, în care lumea continuă să lucreze în sistem hibrid, atât de la birou, cât și de acasă. De aceea, toate comenzile corporate nu mai au aceeași continuitate pe care o cunoșteam în trecut. Astfel, a trebuit să ne reinventăm, să actualizăm constant portofoliul de produse și să găsim soluțiile potrivite pentru industrii pe care în trecut nu le luam în calcul.

Cum vedeți evoluția pieței în nișa dvs. de produse de igienă și curățenie profesională în România în următoarele 6-12 luni?

Credem că va exista o creștere a cererii în următoarele 6-12 luni. Multe companii renunță la sistemul hibrid de muncă, turismul și zona HoReCa sunt în creștere în România, iar clienții noștri încep să caute calitatea mai mult decât o făceau în trecut. Suntem pozitivi și credem într-o piață care continuă să evolueze, iar noi ne dorim să ne ridicăm de fiecare dată la nivelul așteptărilor clienților noștri și să putem răspunde cu profesionalism cererilor lor unice.

Ne puteți spune câteva din obiectivele Sanito pe care le implementați în această perioadă?

Cel mai important target pe care îl avem în prezent este solidificarea parteneriatelor existente și îmbunătățirea relațiilor cu clienții, atât prezenți, cât și viitori. Cuvântul cheie pentru viitor este calitatea, din toate punctele de vedere. Ne dorim să oferim produse calitative, servicii la standarde înalte și consultanță dedicată, bazată pe o experiență de lungă durată în piață.