Metro România investește în dezvoltarea serviciilor și modernizarea magazinelor

Metro România anunță planuri ambițioase pentru anul în curs, concentrându-se pe investiții menite să îmbunătățească experiența clienților și să răspundă nevoilor pieței în continuă evoluție.

Printre inițiativele principale se numără extinderea serviciului de livrare din fiecare magazin către clienții din industria HoReCa și comercianții independenți. Această componentă a activității contribuie în prezent cu 12% la cifra de afaceri a retailerului și se preconizează că va juca un rol tot mai important în strategia sa pe termen lung.

Cu peste 100.000 de antreprenori deserviți la nivel național, Metro continuă să fie un partener de încredere pentru aproximativ 60.000 de comercianți independenți și o gamă diversă de antreprenori din industria HoReCa.

Planul de investiții al Metro România cuprinde, de asemenea, deschiderea a peste 300 de magazine sub brandul La Doi Pași, o franciză deținută de retailer, și modernizarea suprafețelor magazinelor cash & carry din orașele-cheie Craiova, Iași și Constanța.

Adrian Ariciu, CEO al METRO Cash & Carry, estimează că bugetul pentru investiții din acest an va fi cuprins între 30 și 40 de milioane de euro, evidențiind angajamentul continuu al companiei de a se adapta la cerințele clienților și de a oferi soluții inovatoare pentru afacerile lor.

„Nu ne propunem să deschidem noi magazine tip cash & carry, ci să dezvoltăm afacerile și să aducem beneficii adiționale clienților noștri. Anul trecut, am inaugurat peste 360 de magazine sub brandul La Doi Pași și avem planuri pentru peste 300 de deschideri în acest an. Investiția noastră vizează, de asemenea, transformarea businessului într-unul multicanal, oferind servicii de livrare din fiecare magazin către clienții din industria HoReCa sau comercianții independenți. Am extins suprafața magazinului din Pitești cu peste 2.500 de metri pătrați anul trecut, iar pentru acest an avem în plan să facem același lucru în alte trei magazine – Craiova, Iași și Constanța. Ne propunem să mărim capacitatea în 15 magazine în total pentru a răspunde mai bine nevoilor clienților noștri diversificați”, a subliniat Adrian Ariciu.

Metro România continuă astfel să demonstreze angajamentul său față de dezvoltarea durabilă și adaptabilitatea la schimbările din piață, consolidându-și poziția de lider în industria comerțului local.

SURSA ARTICOL