KLUDI – sfaturi pentru alegerea corecta a bateriilor pentru baie si bucatarie

De aproape 100 de ani KLUDI produce baterii de baie si bucatarie de inalta calitate, cu design atemporal si exceptionala utilitate practica. Producatorul promite clientilor o intreaga experienta prin combinarea într-un mod unic a experienței de utilizare de înaltă calitate cu perfecțiunea designului. Munca si pasiunea pentru acest domeniu i-a transformat in adevarati maestri in nisa lor de piata, astfel ca ne-am dorit sa aflam care sunt secretele acestui domeniu si la ce ar trebui sa fie atent un beneficiar pentru a face alegerea corecta atunci cand vine vorba despre bateriile de baie sau bucatarie. Raspunsurile le-am primit de la dl Florin Barabas, Managing Director Eastern Balkans KLUDI.

Care sunt 3 sfaturi pe care le-ati acorda unui client nou pentru achizitia corecta de baterii pentru baie sau bucatarie?

  • Sa gandeasca achizitia de produse si servicii ca o investitie pe termen lung atunci cand doreste sa renoveze baia si/sau bucataria
  • Sa ia in considerare beneficiile obtinte de pe urma produselor care economisesc energie, care ofera usurinta si confort in utilizare
  • Sa acorde atentie nivelului de servicii oferit de furnizor

Care sunt 3 capcane/greseli des intalnite pe care observati ca le fac cumparatorii cand achizitioneaza produse precum cele pe care le promovati dvs?

  • Produsele ofertate la preturi mici ascund, de obicei, anumite dezavantaje si/sau un raport subunitar intre calitate/beneficii si pretul platit
  • Sunt clienti care judecata produsul mai mult dupa aspect (produs/ambalaj/materiale de prezentare) si nu fac o corelare cu alte criterii de alegere. Pot fi influentati si de anumite strategii agresive de marketing
  • Cumparatorul are cateodata tendinta de a uita necesitatea principala pe care trebuie sa o indeplineasca produsul/serviciul si plateste bani pe beneficii de care nu are neaparat nevoie

Care sunt 2 -3 proiecte recente la care lucrati sau pe care le-ati finalizat recent si ce solutii tehnice din portofoliul dvs. ati folosit?

  • Amber Forest Pipera/Ilfov (KLUDI BOZZ Baterii incastrate crom/negru)
  • Parcului 20 Bucuresti (KLUDI ZENTA Dual Shower System)
  • Herastrau Parkview (KLUDI BALANCE / FIZZ alb)
Amber Forest
Parcului 20
Herastrau Parkview

Care sunt provocarile momentului in segmentul in care activati?

  • Asigurarea unui timp rezonabil de livrare (valabil pentru o mare parte dintre producatorii din industria noastra)
  • Frecventa mare de schimbare a preturilor incepand de la fabrica apoi pe lantul de distributie pana la clientul final
  • Clientul final are tendinta de a amana investitia in produse cu folosinta pe termen lung, traficul in magazine e in scadere iar perspectiva sumbra asupra viitorului creeaza presiuni pe rulajul produselor

Cum vedeti evolutia pietei in nisa dvs. in Romania in urmatoarele 6-12 luni?

  • Prevad o stagnare sau in cel mai bun caz o crestere modesta a vanzarilor
  • Segmentul de renovari va avea o pondere mai mare datorita unei viteze mai reduse la initierea si implementarea proiectelor noi

Ne puteti spune cateva din obiectivele Kludi Romania pe care le implementati in aceasta perioada?

  • Pregatirea lansarii gamei extinse de produse pentru baie, incepand cu solutiile de obiecte sanitare
  • In aceasta perioada cand banii isi pierd din valoare ca urmare a inflatiei galopante, dorim sa promovam ideea de a investi in bunuri pentru a proteja banii economisiti