Daniela Bogdescu, General Manager Telinfinity: Cea mai eficienta metoda de marketing s-a dovedit a fi intalnirea fata in fata cu potentialul client

Compania Telinfinity si-a inceput activitatea în urmă cu aproximativ 3 ani în domeniul vanzarilor  de telecomunicatii, din dorinta de a le oferi clientilor sai servicii eficiente si oportunitati de imbunatatire a business-urilor. Cu o echipa formata din tineri entuziasti, Telinfinity isi doreste sa ajunga si la noi domenii precum cel medical si industrial incepand cu 2019.

Despre alte planuri de viitor si atuuri pe care le folosesc pentru a se plasa in fata concurentei am discutat cu Daniela Bogdescu, General Manager al companei intr-un interviu acordat in exclusivitate IBC Focus.

Telinfinity ofera solutii pe domenii precum horeca, medical, retail, dar si industrie. Care sunt principalii clienti si de ce va aleg?

Clientii mei sunt in general antreprenori sau manageri deschisi in a gasi solutii pentru imbunatatirea business-urilor. Acestia doresc sa faca o diferenta in piata, sa creasca satisfactia clientiilor lor, isi doresc o eficienta si o productivitate mai mare pentru angajati.

Si nu in ultimul rand cei care cauta solutii in tehnologie la problema actuala privind lipsa de personal.

Acestia au inteles ca prin multumirea angajatiilor si a clientiilor vor reusi sa-si creasca profitul.

Clientii nostri ne-au ales pentru calitatea si avantajele solutiilor oferite cat si pentru faptul ca facem tot posibilul in a avea o colaborare frumoasa, pe termen lung bazata pe incredere.

De asemenea produsele si-au dovedit eficienta fiind folosite de mariile companii din lume cat si din Romania.

Ce presupun toate aceste sisteme de apelare – a chelnerilor, a medicilor, etc?

Avem o gama larga de echipamente personalizate in functie de nevoile fiecarui business.

Mai concret, de exemplu, pentru zona de Horeca vindem echipamente prin care ospatarii din restaurante pot comunica direct cu bucataria, economisind timp; butoane prin care sunt apelati de clienti si pot identifica masa unde sunt solicitati; sisteme prin care clientii sunt notificati sa ridice comanda, astfel incat sa nu fie nevoiti sa astepte la cozi; precum si incarcatoare inteligente cu care clientii sa-si incarce telefoanele sau tabletele in timp ce stau la masa. La fel si pentru industria medicala asiguram comunicarea dintre pacienti, asistente, doctori etc.

Care sunt principalele avantaje ale folosirii unor astfel de sisteme?

Avantajele sunt multiple, insa principalele ar fi ca ajutam la: eficientizarea timpului, rapiditatea in servire, si cresterea productivitatii.

Aceste beneficii duc catre: cresterea numarului de clienti, marirea gradului de satisfactie a acestora, angajati mai multumiti, o reputatie mai buna a companiei, toate acestea avand un impact direct asupra profitului business-ului.

Daca este sa vorbim de proiecte – santiere, in ce faza e ideal ca un proprietar de hotel, restaurant sau bar sa ia legatura cu voi pentru a implementa solutiile? Este posibil sa fie implementate si in cazul unor unitati deja existente?

In toate fazele, atat pentru proiectele incipiente in care proprietarul decide ca isi doreste un restaurant, hotel, spital etc.tehnologizat, acest aspect fiind foarte important in planul de business cat si ulterior in cazul unei unitati deja existente pentru a imbunatati activitatea si mai mult.

Care sunt principalele probleme cu care se poate confrunta un client al tau?

Intalnesc deseori situatii in care clientii mei au probleme cu lipsa de personal cat si cu productivitatea angajatiilor existenti. Astfel intampina dificultati in a le oferi clientiilor lor serviciile pe care si le-ar dori, iar aceste probleme se rasfrang asupra profitului companiei.

Ce crezi ca lipseste in momentul de fata pietei de Horeca din Romania?

Ar putea fi aduse diverse imbunatatiri, dar cred ca utilizarea tehnologiei la o scara mai mare pentru a ne simplifica si eficientiza diversele activitati din cadrul muncii are o importanta majora.

Care ar fi top 3 atuuri care va diferentiaza de concurenta dvs?

Calitatea produselor, flexibilitatea in a gasi solutii potrivite pentru fiecare business in parte, orientarea in a construi parteneriate solide cu clientii nostri.

Ce inseamna marketingul pentru compania ta? Care s-a dovedit a fi cea mai eficienta metoda de promovare si de unde vin cei mai multi clienti?

Marketingul pentru noi este foarte important la fel ca si pentru celelalte business-uri.

Cea mai eficienta metoda s-a dovedit a fi intalnirea fata in fata cu potentialul client, avand posibilitatea de testare a produsului. De asemenea recomandarile primite de la clientii multumiti ne-au ajutat in aceasta directie.

Unde va plasati la final de 2018, ce v-ati propus pentru 2019 si cum planuiti sa va atingeti aceste obiective?

La final de 2018 am reusit sa avem o vizibilitatea mai mare in piata si sa consolidam foarte bine business-ul pe zona HORECA. Pentru 2019 ne-am propus sa ne extindem mai mult si in alte industrii, in special in zona medicala si industriala.

Daca ati putea alege orice persoana, cu cine ati lua un pranz de afaceri?

Mi-ar placea sa iau pranzul cu Mark Zuckerberg, as fi tare curioasa sa inteleg mai bine mindsetul lui si sunt convinsa ca as avea foarte multe de invatat.

3 lucruri care nu lipsesc din rutina zilnica?

O melodie antrenanta dimineata, cateva exercitii de stretching si o cafea buna.

Ce v-ati fi dorit sa va intrebam si nu s-a regasit in lista de mai sus?

Care este feedback-ul clientiilor nostri care utilizeaza aceste produse?

Si daca ar fi sa raspund as spune ca acestia reusesc sa economiseasca timp, au clienti mai veseli si mai relaxati chiar si in perioadele de varf, iar multumirea si satisfactia lor ma incanta.

Daca doriti sa aflati mai multe despre noi ,ne gasiti pe site-ul nostru: www.telinfinity.ro.