Claudiu Ghinea, Manager Regional Aquatec Piscine: Pot spune cu convingere ca investitia in oameni pregatiti si dedicati este cea mai importanta investitie realizata de-a lungul timpului de catre compania noastra

Cu clienti provenind din zona hotelurilor de lux de la Marea Neagra sau din zone montane, Aquatec Piscine a reusit sa isi consolideze statutul de partener de incredere, avand deja peste 20 de ani de experienta in piata.

Obiectivul principal de dezvoltare si avantajul competitiv esential al firmei AQUATEC LTD consta in inalta calitate si fiabilitate a instalatiilor construite si echipate de aceasta. Cum reusesc sa ofere constant acest grad inalt de calitate si fiabilitate si ce planuri de viitor au pregatit la capitolul investitii am aflat de la Claudiu Ghinea, Manager Regional al Aquatec Piscine intr-un interviu acordat in exclusivitate InfoHale.

Va caracterizeaza un grad inalt de organizare si profesionalism. Cat este de greu sa mentineti aceste standarde atunci cand clientii va cer solutii rapide?

In cadrul companiei Aquatec Piscine avem stabilite proceduri stricte atat pe partea de ofertare cat si pe partea de design sau executie pe care le urmam intocmai.Comania noastra lucreaza dupa standardele ISO BS OHSAS 18001:2017,ISO 9001:2015 si ISO 1401:2015 si cred ca acest lucru spune totul.In acelasi timp avem clienti cu cerinte diverse si nestandardizate pentru care incercam sa ne adaptam in masura celor afirmate mai sus.

In opinia dvs, mai este pretul un criteriu definitoriu pentru benficiari/investitori?

Depinde de la un beneficiar la altul, dar speram si credem ca pretul nu mai conteaza intr-o proportie atat de mare in alegerea unei solutii optime si potrivite. Atata timp cat reusesti sa convingi clientul ca solutia propusa este una buna si corecta pentru obiectivul propus, pretul devine o componenta secundara in luarea deciziei.

Pe website-ul dvs am gasit si componentele formulei de succes in compania dvs. Ce credeti? Cum ar arata top 3 componente ale unui business de succes in industria constructiilor?

Cea mai inalta calitate in fiecare aspect al activitatii noastre a constituit intotdeauna prioritatea companiei AQUATEC PISCINE. Asta este si motivul pentru care firma considera satisfactia clientului ca unul dintre elementele principale ale misiunii sale. Cu o experienta de peste 20 de ani, compania este considerata un simbol al fiabilitatii, al profesionalismului si al rezultatelor perfecte in domeniul welness. Asta ne transforma intr-un partener dorit pentru proiecte mari si mici.
Ca sa sintetizez in 3 componente, formula de success ar fi:
– profesionalism in toate aspectele activitatii noastre
– corectitudine maxima fata de cerintele clientului si asta se vede in asigurarea celui mai bun raport calitate-pret oferit de noi
– calitatea perfecta a serviciilor oferite

Colaborati si cu arhitecti si specialisti in dezvoltarea de noi modele sau va bazati mai mult pe solicitarile clientilor?

Periodic compania noastra organizeaza seminarii de training si specializari pentru echipa noastra si totodata prezentari de modele si solutii inovative, in ton cu dezvoltarea tehnologica actuala si adaptate cerintelor pietei. Inotdeauna lucram in stransa legatura cu specialisti, arhitecti si designeri si consideram binevenita orice sugestie sau solutie noua propusa.

Vorbind de clienti, care a fost cea mai neobisnuita solicitare primita pana in prezent?

In domeniul in care activam primim constant solicitari mai putin obisnuite care de cele mai multe ori nu s-au materializat fiind nepotrivite, dar una din cele mai complexe solicitari care a fost pusa in opera de noi cu success este baza de tratament de la noi din tara – Aquatonic Med Spa din Eforie Nord in cadrul Hotelului Steaua de Mare, care contine nu mai putin de 16 zone diferite de hidromasaj terapeutic si de intretinere sau recuperare.

Din experienta dvs, care a fost investitia cea mai importanta realizata in cadrul Aquatec?

Pot spune cu convingere ca investitia in oameni pregatiti si dedicati este cea mai importanta investitie realizata de-a lungul timpului de catre compania noastra. Am peste 75% din colegi care lucreaza cu noi inca de la inceput, eu fiind in cadrul companiei de peste 6 ani ma consider inca la inceput.

Intr-o piata competitiva cu siguranta apar de multe ori si feedback-uri negative. Cum le combateti?

Discutam deschis, concret si in detaliu impreuna cu persoanele care trimit sau sustin acele aspecte considerate de ei negative iar la final, de cele mai multe ori, reusim sa schimbam opinia negativa ce a aparut din necunoasterea tuturor detaliilor respective.

Daca tot am mentionat ideea de competitie, cum va tineti in priza concurenta?

Concurenta ne ajuta sa ne imbunatatim constant activitatea, politica de preturi si solutiile oferite clientilor. Eu cred ca invatam constant unii de la altii. Concurenta ne motiveaza sa crestem constant atat calitatea serviciilor oferite cat si activitatea noastra curenta.

Cum credeti ca o sa arate piata constructiilor peste 10 ani de acum in colo?

Piata constructiilor va arata din ce in ce mai productiva, mai atractiva si mai antrenanta, se cauta mereu noi solutii tehnice, noi posibilitati de dezvoltare si de civilizare iar asta face ca si constructiile sa se mentina in ritm alert.

Cat de mult va afecteaza evolutia tehnologiei stilul de manangement?

Tehnologia nu trebuie si nu afecteaza stilul meu de management ci dimpotriva ma ajuta sa simplific anumite proceduri, sa iau decizii mult mai bune si intr-un timp mai scurt.

Pentru final am pastrat o curiozitate, ce se intampla atunci cand va pierdeti concentrarea sau sunteti coplesit de munca? Aveti vreun ritual care sa va scoata din acesta stare?

Eu personal sunt o persoana pro-activa si mai agitata, functionez foarte bine in conditii de stres, dar sunt si momente cand am nevoie de o pauza asa ca incerc sa imi concentrez atentia catre meditatie si catre anumite hobby-uri.