5 sfaturi pentru un Hotel de succes

manageri fugind1. Intampinati oaspetii cu un zambet. Nu e nimic mai placut pentru clienti, decat sa fie intampinati de o persoana calda, cu zambetul pe buze. Fa-ti oaspetii sa se simta ca acasa si pune nevoile lor pe primul plan.

2. Amenajati camerele, in asa fel incat sa fie cat mai confortabile si primitoare. O camera prezentabila, atrage privirile oaspetilor. De aceea trebuie sa va asigurati ca acesta va fi curata, iar  lenjeria de pat, perna si patul sunt confortabile. Sa nu va fie frica sa decorati camera cu un buchet de flori sau chiar cu lumanari parfumate. Clientii trebuie sa fie incantati ca se afla in hotelul dumneavoastra

3. O saltea de calitate este o necesitate! Salteaua trebuie sa fie durabila, foarte multi parinti isi lasa copiii sa sara in pat, chiar daca acasa nu ar permite asa ceva.  Salteaua trebuie sa fie potrivita pentru diferite persoane, de marimi si greutati diferite, de aceea trebuie sa achizitionati o saltea care sa nu fie nici prea moale, nici prea tare.

4. Ganditi-va la copii. Pentru foarte multe familii cu copii mici, este greu sa te relaxezi intr-o vacanta. De aceea amenajati un spatiu de joaca pentru copii. Multe pensiuni amenajeaza mini – gradini zoologice de care sa se bucure cei mici. De asemenea in meniul de mancare ar trebui sa se gasesca si portii pentru copii.

5. Oferi mai mult – primesti mai mult. Asigura clientilor tai buna dispozitie. O piscina, o sauna sau o sala de fitness va face memorabil sejurul clientilor tai si acestia vor cheltui mai mult. Piscina si sauna sunt investitii in plus, dar pot sa fie lucrurile care va diferentiaza de concurenta.

Pentru mai multe sfaturi si informatii utile rasfoiti ghidul Horeca