4 experti in cosmetice hoteliere scot la lumina 3 greseli pe care le faci cand achizitionezi cosmetice Horeca

Ti s-a parut interesant? Spune mai departe:

Cosmeticele horeca sunt poate produsele cele mai subestimate din arsenalul de servicii pe care le poate oferi un Hotel. Forumurile dedicate domeniului Horeca sunt pline cu clienti nemultumiti, care se plang de calitatea gelurilor de dus, de faptul ca au gasit in baie doar un sapun sau cu nu au gasit deloc.

Pentru a afla care sunt cele mai raspandite greseli facute de investitorii Horeca, am apelat la specialisti:

sampoo Nu este apreciat raportul calitate – pret! Managerii Horeca trebuie sa inteleaga ca produsele premium costa! – a declarat Alina Sandu, expert Ideea Hotel. Acest lucru este semnalizat si de doamna Mihaela Nicolae de la Sales Factory, care ne-a spus ca cea mai mare greseala in achizitionarea cosmetice Horeca este faptul ca se aleg produsele foarte ieftine. Dansa sfatuieste managerii Horeca sa acorde o importanta mai mare la nevoiele clientilor. “Diferenta dintre un produs ieftin si unul bun este de 20%. Pentru un hotel cu 100 de camere, comanda lunara este de 1500 de lei. Pentru 2-300 de lei in plus in fiecare luna managerii Horeca pot sa imbunatateasca considerabil calitatea produselor.

Ar trebui ca manageri sa se gandeasca in primul rand la nevoiele clientilor – i-a sfatuit domnul Florin Andone de la Deterlife. “Clientii vor sa fie respectati. Daca vor gasi doar un sapun in baie, inseamna ca nu sunt tratati asa cum ar merita”

Managerii Horeca gandesc pe termen scurt! – ne-a marturisit domnul Marcel Dogar de la Hagleitner. “Acestia iau in considerare, doar costul pe termen scurt. Un produs mai scump poate sa fie mai eficient, iar in felul acesta sa economiseasca bani pe termen lung.

Pentru mai multe sfaturi de la experti din domeniu produselor si serviciilor Horeca accesati catalogul Horeca.

[google-translator]