Mariana Constantinescu-Bradescu, Managing Partner PIATRAONLINE: „Imi place sa spun despre noi ca suntem un adevarat generator de inspiratie”

Ti s-a parut interesant? Spune mai departe:

Primul si cel mai mare magazin de piatra naturala din Romania cu o activitate de peste 10 ani pe piata constructiilor aduce an de an idei inovatoare si reuseste sa provoace creativitatea arhitectilor si designerilor de succes. Materialele atent alese astfel incat sa se alinieze la cele mai inalte standarde garanteaza succesul oricarei lucrari.

Obiectivul companiei? De a oferi servicii complete, profesioniste si de a crea locul in care clientii sa primeasca mai mult decat se asteapta astfel incat sa ii recomande. Cat de aproape sunt de atingerea acestui obiectiv si ce planuri si produse inovatoare au oferit pietei de constructii in ultima perioada am aflat de la Mariana Constantinescu-Bradescu, Managing Partner PIATRAONLINE intr-un interviu acordat in exclusivitate HotelInvest.

De la ultimul nostru interviu, ce alte proiecte interesante v-au tinut ocupati si ce alte inovatii ati mai adus pe piata?

A fost un an creativ pentru noi, un an in care am avut foarte multe proiecte de care suntem mandri. Cred ca cel mai important pana astazi ramane #foodrocks, un concurs dedicat arhitectilor si oamenilor creativi, un concurs in urma caruia ne dorim sa lansam pe piata o colectie de obiecte de decor pentru bucatarie din piatra naturala. Pe 20 august am anuntat castigatorii iar acum intram in faza de prototipare si productie astfel incat in toamna sa putem lansa oficial aceasta colectie.

Vorbind de inovatii, trebuie neaparat sa mentionam si Ardezia Flexibila Skin. Ce presupune aceasta gam si cum a fost receptionata de piata constructiilor din Romania?

Este o gama in continua crestere si este cumva gama cu care ne mandrim cel mai mult din punct de vedere al inovarii pentru ca ne reprezinta foarte mult. Intotdeauna ne-am dorit sa fim o companie care inoveaza, care tine pasul cu tendintele internationale iar gama SKIN ne-a permis sa facem acest lucru. In toamna venim cu o completare a acesteia si vom avea in colectia SKIN 2 modele de marmura si un model de sandstone. Dupa care, pana la sfarsit de an vor intra in stocul nostru si de 2 modele de panel din ardezie SKIN, paneluri la fel de subtiri si ce au banda 3M de prindere astfel incat sa raspundem tuturor celor pasionati de DIY cu produse perfecte pentru asa ceva.

Piatra naturala flexibila: doi termeni care nu sunt deseori alaturati. De unde aceasta idee si cat a durat implementarea unui astfel de produs pe piata din Romania?

In primul an a fost foarte dificil sa ne convingem audienta ca este un produs natural si ca baza lui este piatra naturala, astazi, dupa cativa ani de eforturi sustine, am ajuns sa avem proiecte foarte frumoase cu toate produsele din gama SKIN si sa extindem folosirea produsului de la spatiul privat la spatiul horeca si proiectele realizate de arhitecti si designeri.

Spuneati ca proiectele spectaculoase au nevoie de materiale surprinzatoare. Care a fost cel mai spectaculos proiect in care v-ati implicat in cariera dvs din cadrul companiei?

Cred ca fiecare proiect in parte este spectaculos prin simplul fapt ca se foloseste un produs natural insa atunci cand lucram cu arhitecti si designeri avem si acea parte creativa atat de importanta pentru echipa noastra si putem sa facem mixaje indraznete, sa alaturam texturi si materiale care poate in alte situatii nu sunt combinate pentru ca nu avem langa noi un specialist in adevaratul sens al cuvantului.

Ce planuri de viitor aveti referitor la aceasta campanie?

Ne dorim sa transformam colectia SKIN in una din top colectii marca PIATRAONLINE pentru ca noi credem in inovare iar viitorul despre asta este: inovare, noutate si performanta iar in acest caz, performanta este la cote maxime pentru ca folosim cantitati mici de piatra si in acelasi timp nu incarcam acel proiect, putand sa ne mulam pe absolut orice spatiu.

Cum va tineti concurenta treaza noaptea?

Asta cred ca este problema concurentei si nu a noastra. Niciodata nu am considerat ca trebuie sa luptam cu cei din piata ci mai degraba cred ca o colaborare ar fi fost binevenita. Atata timp cat dorinta noastra nu este realizabila in piata din Romania de astazi, noi doar ne indeplinim planurile si proiectele noastre, fara sa incercam sa copiem ce se intampla in jurul nostru si fara sa atragem atentie acolo unde nu este cazul, prefer sa ma focusez pe proiectele noastre, pe clientii nostri si pe echipa noastra. Cred ca este o risipa de timp si o defocusare masiva sa stai sa urmaresti ce fac cei din jurul tau si sa incerci sa copiezi asadar nu aplic aceasta metoda.

Daca v-ati putea intalni cu oricine din lume, de la cine v-ar placea sa primiti sfaturi in cariera?

Sunt multi oameni care ma inspira in anumite proiecte sau directii din parcursul meu profesional dar cred ca este foarte important sa iti descoperi si tu propriul drum, sa inveti din fiecare experienta si sa aduni informatii care sa te formeze in fiecare zi.

Care considerati ca este cel mai mare avantaj al domeniului in care activati? 

Faptul ca este foarte “Activ” si “creativ”; am reusit sa facem o imbinare intre sectorul constructiilor, un sector activ dar destul de gri…si cel ar arhitecturii si designului, un sector atat de colorat si de artistic!

Dar cel mai mare dezavantaj?

Faptul ca in piata de astazi oamenii nu stiu sa faca alegeri in functie de calitate si de durabilitate si fac optiunile doar in functie de bugetul pe care il aloca acelui proiect si cea mai mare problema nu este la produsele naturale pentru ca acolo intotdeauna vei avea optiuni pentru orice buget ci la baza acelui proiect: la constructia in sine.

V-ati stabilit obiectivele pentru 2019? Unde va doriti sa ajungeti?

Suntem foarte prinsi cu 2018 asadar inca nu am ajuns sa ne facem planurile pentru 2019, avem trasate cateva linii principale pentru anul viitor dar pentru moment preferam sa ne focusam pe ce se intampla in 2018 si sa incheiem toate proiectele pe care le avem in derulare in acest an iar odata cu venirea toamnei vom incepe sa schitam mai clar si anul viitor.

Stim cu totii ca domeniul constructiilor este unul dominat de barbati. Cum decurg negocierile atunci cand clientii descopera ca la capatul firului le raspunde o femeie?

Ironia sortii face ca toti consilierii nostri sa fie din latura feminina asadar, cumva este un alt specific al nostru si anume ca intr-un domeniu dominat de barbati, gasesti foarte multe femei in business-ul PIATRAONLINE.

Daca ar fi sa priviti in spate la intreaga cariera, care considerati ca a fost cel mai mare risc pe care vi l-ati asumat pana in prezent?

Cu siguranta investiile pentru ca in Romania in domeniul constructiilor/amenajarilor nu se obisnuiesc astfel de investii sustinute, asadar ne-am asumat acest risc insa si rezultatele ce au venit din investitii si anume o pozitionare foarte buna in piata prin intermediul showroom-ului si pavilionului PIATRAONLINE si prin faptul ca folosim foarte multe sisteme si soft-uri care ne imbunatatesc activitatea in fiecare zi.


Din experienta cumulata, in ce credeti ca merita sa investim pe viitor in domeniul constructiilor?

Constructiile au fost intotdeauna si vor ramane un domeniu atractiv in care foarte multi se implica si cred ca orice proprietate imobiliara este cumva o garantie de viitor, valoarea acestora fluctueaza dar niciodata nu va disparea.

Daca ar fi sa ne spuneti o singura propozitie despre brandul pe care il reprezentati care sa convinga pe oricine ca sunteti cei mai buni din piata, cum ar arata aceasta propozitie?

Imi place sa spun despre noi ca suntem un adevarat generator de inspiratie insa nu cred ca este rolul meu sa spun ca suntem sau nu cei mai buni de pe piata. Facem eforturi zilnice pentru performanta in acelasi timp, suntem oameni si gresim dar imi place sa cred ca ne asumam acele greseli si invatam din ele cat pe viitor sa fim mai buni.

 

 

[google-translator]