Top 5 aspecte de care trebuie sa tii cont in alegerea vestimentatiei pentru investitia ta Ho.Re.Ca

Ti s-a parut interesant? Spune mai departe:

Deseori tinuta sau vestimentatia angajatilor nu este prioritara fiind lasata ca ultim aspect de rezolvat pentru un investitor. Nu de putine ori am intalnit situatii in care la deschiderea hotelului angajatii erau nevoiti sa vina cu haine de acasa. Pentru a lua cele mai bune decizii cu privire la achizitionarea uniformelor angajatiilor tai am vorbit cu domnul George Tudosa administratorul firmei Gregor Povest – furnizor de vestimentatie si uniforme profesionale. Acesta ne-a evidentiat cateva motive de care trebuie sa tinem cont atunci cand alegem vestimentatia pentru investita noastra Horeca, pornind de la premisa ca:uniforma1

Uniforma trebuie privita ca un ansamblu de piese complementare, intelegand elementele de baza ca sacou, pantalon, vesta, camasa, completate cu incaltamintea profesionala specifica activitatii – pantofi, balerini, saboti si accesoriile caracteristice – cravate, papioane, esarfe, sau cele ale diverselor sectoare respectiv Bucatarii profesionale, Servire, Servicii si Intretinere, Centre SPA, etc.

Toate acestea nu numai ca definesc IMAGINEA locatiei dar au un rol major in a responsabiliza si a da incredere personalului si mai mult, in fidelizarea acestuia- prin urmare:

  1. Nu lasa achizitionarea uniformelor pe ultima suta de metri!

Uniforma pe care o vei achizitiona va fi folosita de angajatii tai pentru o perioada mai lunga de vreme. Acesta uniforma va fi imbracata de personalul tau de fiecare data cand acestia vor intra in contact cu oaspetii tai. Prin alegerea ei pe ultima suta de metri, iti vei restrange mult optiunile si risti sa deschizi portile investitiei tale Horeca, iar angajatii tai sa fie imbracati cu haine din garderoba proprie.uniforma2

  1. Uniforma trebuie corelata cu designul investitie tale!

Discuta din vreme cu specialisti, inclusiv cei care au proiectat investitia Ta.

Uniforma trebuie sa se integreze in desigul si conceptul investitei tale Horeca. O uniforma colorata pestrit nu se va potrivi cu un design sombru si elegant. O asemenea asociere nu va da bine, iar clientii tai vor sesiza acest lucru.unif bucatar

  1. Trebuie ales un furnizor cu continuitate!

Alege un furnizor cu istorie, care garanteaza continuitatea articolelor.

Un hotel important din Transilvania, nu mai gaseste modelul de uniforma pe care l-a ales la furnizorulul sau – un atelier de confectii textile. De aceea acum, managerul hotelului se gandeste seriors sa schimbe intreaga gama de vestimentatie a angajatilor sai.uniforma3

  1. Cere calitate de la furnizorul tau de uniforme!

Uniforma pe care o vei alege va fi vazuta in fiecare zi de catre clientii tai. Te va reprezenta pe tine si desigur va insemna UN PLUS DE IMAGINE PENTRU INVESTITIA TA . O uniforma slaba calitativ se uzeaza mai repede si dupa mai multe spalari se decoloreaza , se poate rupe sau sa-si piarda designul, implicit sensul sau.

Calitatea vestimentatiei este in legatura directa cu materialul utilizat(compozitie, greutate specifica, caracteristici de intretinere), designul adaptat scopului final dar corelat cu tendintele modei, executia si calitatea confectiei.uniforma spa

  1. Perioada de utilizare!

Viata unui uniforme HoReCa nu depaseste 6 luni.

Orice angajat HoReCa trebuie sa aiba teoretic 3 uniforme: una pe el, una in dulap si alta la spalat. De obicei se accepta 2 uniforme,dar in acest caz aceasta se va uza mai repede. Dupa 6 luni, in care uniforma se poarta cel putin 8 ore pe zi, perioada in care a trecut prin mai multe cicluri de curatat/spalat, incepe sa resimta acest lucru, impunandu-se schimbul acesteia pentru acelasi deziderat-IMAGINEA TA!unif hot

GREGOR PROVEST srl, distribuitor autorizat de Vestimentatie si Uniforme HoReCa al unor renumiti producatori din Italia, este in masura sa va satisfaca exigentele pentru atingerea abiectivelor de mai sus fiind mereu la dispozitia Dvs. pe www.gregor.ro . Pentru relatii directe cu consultantii nostri, ne puteti contacta la office@gregor.ro sau tel. 0722 501 783.

[google-translator]