Strategii hoteliere într-o lume post COVID-19

Ti s-a parut interesant? Spune mai departe:

Anul pandemiei  a pus sub semnul întrebării activitatea ultimelor decenii de strategii hoteliere. În prezent, aproape toată experiența dobândită în acești ani a devenit aproape imposibil de aplicat. Deși respingerea unei cantități mari de informații valoroase poate fi frustrantă, un început nou poate fi revigorant pentru multe companii. Elaborând strategia corectă, firmele își pot redeschide hotelurile pe un teren solid și se pot diferenția de concurență.

Iată care sunt sugestiile specialiștilor cu privire la strategiile hoteliere pentru viitor:

Investiți în viitorul digital al companiei

Digitalizarea este o problemă recurentă în industria ospitalității de câțiva ani. În trecut, hotelurile alegeau să delege această preocupare strategică altor actori, precum agențiile de turism online.. Majoritatea companiilor hoteliere au recunoscut, încă de atunci, valoarea prezenței digitale de anvergură, în special pentru sporirea rezultatelor pe termen scurt.

Odată cu situația pandemică, rezervările digitale au devenit tot mai frecvente. În cele din urmă, digitalizarea va prelua întreaga piață a rezervărilor hoteliere, susțin specialiștii. Așadar, pentru a profita de situație și pentru a vă adapta, este recomandat să accelerați digitalizarea și să creați o strategie adecvată, printr-o serie de pași simpli:

  • Crearea unui program media digital regulat: dedicați timp în fiecare zi pentru a posta conținut online. Folosiți un planificator de social media pentru a îmbunătăți eficiența și a economisi timp.
  • Lăsați recenziile clienților să vorbească de la sine : fiți prezenți pe site-urile web și pe rețelele de socializare pentru a vă îmbunătăți reputația online.
  • Diversificați-vă canalele de distribuție online: chiar dacă condițiile agențiilor de turism sunt mai puțin decât ideale, este totuși important să fiți vizibili pe multe dintre ele pentru a optimiza prezența online a hotelului dumneavoastră. Acestă deschidere poate fi o poartă către platforme de vânzare mai profitabile, în special propriul site web.
  • Investiți în propriul site web: De prea multe ori hotelurile neglijează importanța unui site web plăcut și eficient din punct de vedere vizual. Încercați să aveți o platformă bine organizată, cu instrumentele și imaginile potrivite, care să vă convingă în cele din urmă utilizatorii să rămână la hotelul dumneavostră. Investiția îndreptată către îmbunătățirea reputației online nu este niciodată irosită.
  • Lucrați la o strategie de rezervare directă : în conformitate cu ultima recomandare, dacă aveți o interfață care stimulează rezervarea direct pe site-ul dumneavoastră web, puteți crește semnificativ marjele.
Regândiți-vă strategia de marketing

Pandemia a afectat disponibilitatea multor oameni de a călători și de a sta la hoteluri, ceea ce a determinat reducerea drastică a bazei de clienți. Pentru a restabili această clientelă, companiile hoteliere trebuie să se întoarcă la elementele de bază și să-i facă pe oameni să-și dorească să călătorească din nou. Deși este o sarcină dificilă, cu mesajul potrivit, orientat către persoanele potrivite, hotelurile pot începe să reconstruiască încrederea oaspeților. Iată câteva dintre modalitățile prin care vă puteți pregăti noua strategie de marketing hotelier:

Lucrați la propriile campanii de marketing digital : Dacă vizați publicul potrivit, printr-o gamă largă de canale (social media, motoare de căutare etc.), veți conduce probabil trafic semnificativ și calitativ pe site-ul hotelului dumneavostră. Dacă nu aveți o persoană dedicată pentru marketing sau nu sunteți familiarizat cu aceste tipuri de campanii, puteți încerca să colaborați cu o agenție digitală.

Găsiți mesajul potrivit pentru publicul dumneavoastră: În lumea hotelieră post-COVID-19, este esențial să comunicați mesajul de marketing adecvat potențialilor clienți. Conținutul său va depinde de poziționarea strategică a hotelului dumneavoastră, dar va include probabil cuvinte referitoare la siguranță și propoziții inspirate pentru a restabili dorința clienților de a călători.

Stabiliți sinergii cu alte companii : Situația actuală determină colaborarea tuturor întreprinderilor. Acest lucru ar putea însemna stabilirea de parteneriate și pachete cu restaurante locale, cluburi de fitness și spa-uri. De asemenea, puteți lua în considerare partajarea bazei de date a clienților și lansarea unor campanii de marketing comune pentru a promova pachetele menționate.

Profitați de inițiativele de promovare a turismului: Multe țări au intensificat și au lansat programe de promovare a turismului național. Verificați ce are de oferit țara dumneavoastră și încercați să fiți inclus în această comunicare.

Așadar, cu strategiile potrivite și cu suport din partea comunității, companiile hoteliere își vor putea reveni la normal. Chiar dacă o parte dintre strategiile trecute nu mai sunt valabile, inovația poate aduce rezultate pozitive și de lungă durată.