Sfaturile experților: Ce strategii pot adopta hotelurile odată ce se stabilizează turismul?

După mai bine de un an de incertitudine, vaccinarea populației aduce cu sine și optimismul persoanelor din industria ospitalității. Multe hoteluri fac deja o treabă excelentă pregătindu-se pentru următoarea fază a pandemiei pe baza lecțiilor pe care le-au învățat în 2020. Printre lecțiile împărtășite, specialiștii au discutat despre importanța concentrării pe baza de date cu clienți, fiind clari și publici în ceea ce privește protocoalele lor de curățare și menținerea tarifelor.

Iată 4 sfaturi pe care le acordă specialiștii cu privire turismul într-o lume post-pandemie:

Regândiți-vă politicile de anulare a rezervărilor

Chiar și atunci când riscul de a contacta virusul va scădea, oamenii vor fi în continuare reținuți cu privire la călătorii. După mai mult de un an în care majoritatea turiștilor s-au protejat, este normal să existe o teamă reziduală în ceea ce privește călătoriile. În timp ce majoritatea oamenilor și-au exprimat dorința de a reveni la viețile lor pre-pandemie, aceștia vor avea nevoie de un impuls pentru a-și recăpăta încrederea în siguranța turismului.

În loc să vă întoarceți la politicile pre-pandemie, puneți-vă în locul oaspeților dumneavoastră și regândiți-vă politica de anulare pe termen lung. Pentru a ușura preocupările clienților cu privire la călătorie, continuați să oferiți rezervări fără griji, permițându-le să anuleze sau să schimbe datele fără penalități. Asigurați-vă că evidențiați politica de anulare pe site-ul dumneavoastră și în promoțiile prin e-mail pentru a încuraja rezervările impulsive.

Recompensați clienții fideli

În timpul pandemiei, multe persoane din industria ospitalității au găsit o cale de salvare în baza de date a clienților hotelului . Aceștia și-au segmentat cliebții și s-au bazat pe cei locali. Astfel, multe hoteluri se concentrează pe acești clienți pentru redeschidere, oferind beneficii și promoții. De exemplu, există companii care acordă reduceri semnificative clienților fideli, încurajând rezervările și arătând totodată apreciere. Această strategie poate fi adoptată ușor prin campanii de e-mail marketing.

Găsiți modalități de a vă diferenția

Nu există nicio îndoială că hotelurile vor concura pentru clienți atunci când restricțiile de călătorie vor fi ridicate. Găsiți modalități de a vă distinge hotelul cu promoții prin e-mail care vor atrage atenția oaspeților. Deși specialiștii nu recomandă promovarea prin reducerea tarifelor, promoțiile pentru clienții anteriori sunt o modalitate excelentă de a-i conduce pe oaspeții fideli înapoi și de a-i face să rezerve direct la dumneavoastră, economisind astfel costuri.

Nu creați așteptări greșite

Experiența acumulată de specialiștii de la Revinate arată că oaspeții scriu recenzii negative atunci când așteptările lor nu au fost îndeplinite. De aceea, este extrem de important să vă asigurați că oaspeții dumneavoastră știu la ce să se aștepte înainte de a intra prin ușile hotelului. Restaurantele sau magazinele sunt închise? Purtarea măștii este obligatorie în toate zonele propietății? Ați schimbat procedurile de menaj? Asigurați-vă că informați clienții cu privire la toate aceste detalii în e-mailul de sosire.