Print & Sign 2015 – Maratonul inovatiei, informatiei si tehnologiei
|Print & Sign 2015 este un Maraton al inovatiei, informației si tehnologiei, ce are loc în perioda 8 – 11 septembrie, la Romexpo.
La punctul de START, gata de cea mai mai mare întrecere din industria tiparului, stau:
PESTE 100 DE ECHIPAMENTE IN FUNCTIUNE: echipamente de tipar offset, digital, pe textile, large format, prepress si post press, dar și echipamente destinate industriei de ambalaje si etichete sau echipamente de finisare etc. In plus, la Print & Sign vor fi prezentate in premiera pentru piata locala echipamente lansate la FESPA 2015, unul dintre cele mai mari targuri de profil din lume.
150 DE EXPOZANTI. Print & Sign 2015 va reuni cele mai importante branduri si cei mai importanti producatori si distribuitori de echipamente, produse si servicii destinate industriei de tipar. Printre brandurile prezente se număra: MIMAKI, HP, Canon, Rolland DG, EPSON, Xerox, Mutoh, Monti Antonio, Durst, Ricoh, KAYM, Orafol, Efi, Brother, Colop, Trodat, MGI, ESCO, Sun Chemical, Fotoba, HecoPack, Lamibind, Renz, Multigraf, Duplo, Perspex.
DEMO AREA – zona in care vor avea loc demostratii LIVE ale celor mai inovatoare echipamente, workshop-uri si conferinte sustinute de companiile prezente la Print & Sign.
MEGASHOPUL DE APLICAȚII PRINT & SIGN – sursa de inspiratie pentru advertiseri, marketeri si brand manageri. Un sector cheie în cadrul Print & Sign, Megashopul de Aplicatii se adresează tipografiilor si atelierelor de productie publicitara care doresc sa isi expuna aici oferta de aplicatii grafice.
CELE MAI SPECTACULOASE EVENIMENTE CONEXE: Forumul Pack Show – Comunicarea la raft (8 septembrie, ora 11:00), PrintTex Conference – Viitorului printului digital pe textile (9 septembrie, ora 11:00), Cross Media Marketing Conference by Jacky Hobson (10 septembrie, ora 11:00) sau Colantorul Anului (9 si 10 septembrie).
Dedicat atat producatorilor, cat si beneficiarilor de produse din industria de print, ambalaje, etichete si semnalistica, editia din acest an a Print & Sign se va desfasura pe o suprafata de aproape 13.500 de metri patrati.
150 de companii si peste 5.000 de vizitatori sunt estimati a fi prezenti la Print & Sign 2015, cel mai mare targ de tipar si semnalistica din Europa Centrala si de Est, ce are loc în perioada 8 – 11 septembrie, în pavilioanele C1, C2, C4 și C5 din Centrul Expozitional Romexpo.
Forumul Pack Show da tonul in “Comunicarea la raft”
In prima zi a targului, pe 8 septembrie, începand cu ora 11:00, in Sala de evenimente din Pavilionul C5 – Romexpo, cap de afis al Forumului Pack Show – Comunicarea la raft este LUCIEN MOONS, un guru al strategiilor de marketing integrate, ale carui idei au determinat cresteri anuale de peste 25 de procente ale companiilor consiliate, potrivit clientilor sai.
Moons, fondatorul companiei Win Win Marketing, specializata pe construirea strategiilor de marketing pentru companii, este considerat o mină de aur pentru clientii sai, reusind, chiar si pe perioada de criza, ce nimeni nu credea posibil: sa ajute companiile sa înregistreze cresteri cu doua cifre.
Pe langa Lucien Moons, dintre speakerii ce vor susține prezentari în cadrul Forumului Pack Show se mai numara VLADIMIR MANASTIREANU, Vicepreședinte al grupului Cris-Tim, ALINA TRISCAS, Account Manager / Shopper Marketing în cadrul Geometry Global Bucharest, premiata cu aur anul acesta la Cannes Lions, CRISTI STANCU, fondatorul studioului de creatie Remark Studio, premiat cu aur In cadrul competiției internationale de design de ambalaj Pentawards 2014, REMUS CRACIUN, Director General al Ecopack, SIMONA STRAUT din cadrul Cocoon Group sau IRINEL IONESCU, Director de creație în cadrul AMPRO Design, compania care a castigat 30 de premii internationale la concursuri de packaging & brand design. Pentru mai multe detalii despre eveniment si agenda, accesati www.printsign.ro/evenimente. Participarea la eveniment este gratuita; se face pe baza inregistrarii online, pe www.printsign.ro.
PrintTex Conference dezvaluie “Viitorul printului pe textile”
La PrintTex Conference, ce are loc pe 9 septembrie, ora 11:00, în Sala de evenimente din Pavilionul C5 – Romexpo, speakeri de top romani și străini vor vorbi despre domeniul printului digital pe textile, pe care specialistii îl numesc “The next big thing” in industria tiparului.
Agenda evenimentului este impresionanta, fiind cel mai spectaculos eveniment creat vreodată în Romania pe această industrie.
Printre speakeri se numara: RAIMAR KUHNEN-BURGER – Regional Marketing Manager, EFI, doctor în Stiinta designului, detinând si un master in Comunicarea prin culoare si diploma universitara în Graphic Design.
MIKE HORSTEN – General Manager Marketing pe Europa, Orientul Mijlociu si Africa in cadrul Mimaki Europe BV, cu o experienta de peste 30 de ani in domeniul marketingului international si al productiei de imprimare digitala. El a dat startul unei noi ere pentru furnizorii de servicii de imprimare în anul 1991, gasind o modalitate de a imprima și modifica imagini mari prin intermediul laminatoarelor HP si mașinăriilor existente în acea perioadă.
MICHAEL FRETER, Managing Director PSI, cel mai mare targ de promotionale din Europa, care va taborda tema “Printul pe textile în industria de promotionale”, vorbeste despre tendințele din aceasta piata, dar si despre viitorul tiparului digital in sectorul de promotionale textile.
TEODORA BURZ, director de marketing șsi expansiune al Orka Holding, unul dintre cele mai importante holdinguri textile din lume, cu o cifra de afaceri de 140 de milioane de dolari. Pentru mai multe detalii despre eveniment si agenda, accesati www.printsign.ro/evenimente. Participarea la eveniment este gratuită; se face pe baza înregistrării online, pe www.printsign.ro.
Marketingul integrat nu mai are secrete
Cross Media Marketing Conference by Jacky Hobson este un eveniment dedicat printatorilor, tipografilor, marketerilor, brand managerilor si advertiserilor, ce are loc pe 10 septembrie, ora 11:00, în Sala de evenimente din Pavilionul C5 – Romexpo.
CINE ESTE JACKY HOBSON?
Este omul care a ajutat peste 70 de companii sa-si optimizeze ROI-ul prin intermediul marketing-ului integrat, fiind un marketer cu o experiență totala de peste 25 de ani. In trecut, cand nu existau www – e – marketing – social media – sms etc, printul era singurul mediu de promovare. In zilele noastre, cand metodele de promovare sunt practic nelimitate, multi s-au grabit sa-i pună doliu printului, prea “invechit” pentru era tehnologica în care ne aflam. Insa, multitudinea de posibilitati de promovare a unui produs sau serviciu a scos la iveala o alta realitate – esecul unor campanii de marketing se datoreaza alegerii exclusive a unui canal de promovare. Ceea ce inseamna ca era tehnologica a schimbat regulile jocului, creand un gen de marketing interdependent: Cross Media Marketing sau Multi-channel marketing.
Acest tip de marketing (Multi-channel marketing) încearca sa creeze o prezenta a unei organizatii si sa ii promoveze produsele/ serviciile prin mai multe canale care includ online – website, motoare de căutare, bloguri, rețele sociale, email etc. și offline – print, TV, radio etc.”, explica Jacky Hobson. Insa, trebuie sa intelegem ca între succesul unei campanii online si succesul uneia offline nu trebuie ss fie o relatie de egalitate sau de substituire, de aici si nevoia si obligatia de a comunica targetat si specific fiecarui public în parte.
In prezent, Jacky Hobson este fondator și director al firmei de consultanta in marketing Up Marketing si Mentor/Consultant in cadrul Canon European Business Builder Programme. Pentru mai multe detalii despre eveniment si agenda, accesati www.printsign.ro/evenimente. Participarea la eveniment este gratuită; se face pe baza inregistrarii online, pe www.printsign.ro.