Creșterea vânzărilor în turism este decizia fiecărui hotel

Diferite studii globale arată că 75% din forţa de muncă la nivel global va fi alcătuită, până în anul 2025, din membrii generaţiei Y, iar 15% dintre ei dețin deja funcții la nivel managerial. Este o generație mobilă, interconectată, care își caută inf2ormația în principal in mediul online, cere și exprimă pareri vizavi de un brand în rețelele sociale.

“Trebuie să ținem cont de aceste caracteristici, dacă gândim un business care să existe și peste 5, și peste 10 ani. Știm cu totii că procesul de vânzare în turism începe cu mult înainte ca un consumator să își aleagă destinația de călătorie. Iar dacă nu îi ești la îndemână și nu folosești mediile unde acesta te caută, ți-au apărut deja primele pierderi”, consideră Corneliu Cătălin, directorul general al companiei TCNET.

Soluții de creștere cu investiție minimă sau zero

În 2014, peste 60 de hoteluri din România și-au prezentat mult mai atractiv serviciile cu ajutorul unor tehnologii noi, cu investiție minimă sau zero, folosite in toata lumea și disponibile recent și pe piața locală prin TCNET.

“Căutăm în toată lumea și aducem în România soluțiile informatice cele mai eficiente pentru ca un hotel să vândă, să își optimizeze costurile de management și să își crească profitul. Iar după 20 ani ca furnizori de soluții IT pentru HORECA, pot spune că în turism, creșterea este în bună măsură o chestiune de decizie. Dacă aștepți pasiv să vină clienții, n-o să se întâmple mare lucru. Daca ești dinamic și ții pasul cu consumatorii, găsești soluțiile potrivite ca să crești”, spune Corneliu Cătălin.

Cea mai recentă opțiune de dezvoltare adusă de TCNET în România se numește In1Solutions și este un instrument foarte eficient de creștere a vânzărilor folosită de mii de hoteluri din toată lumea. Modulul de bază presupune investiție zero, iar modulele mai complexe presupun investiții minime. Rezultatele folosirii acestei soluții sunt demonstrate cu cifre.

“Soluții eficiente de creștere a vânzărilor” este, de asemenea, tema cu care compania a început să organizeze workshopuri în toată țara: la București, în această vară, la Brașov în septembrie, și urmează Clujul.

Pentru a pune pe masă cifre și a explica în detaliu capacitățile și mecanismele de funcționare ale noii solutii, TCNET a invitat la aceste evenimente partenerii din Irlanda care au dezvoltat soluția In1. “Suntem onorați sa îi avem alături în workshopurile noastre, deoarece prezența lor înseamnă experiență practică și împărtășită despre ceea ce fac hotelierii din toată lumea pentru a ajunge la consumatori și a vinde cu succes”, precizează directorul general TCNET, Corneliu Cătălin.

Adaptarea la consumator = profit pentru hotel

Dezvoltarea pieței de solutii IT pentru HORECA este o dovadă concretă că există modalități de crestere în industria românească a turismului. Adaptarea la consumator înseamnă economie de timp pentru turiști și mai mult profit pentru hotelieri, cu investiții minime.

TCNET și-a construit portofoliul de soluții informatice astfel încât în acest moment poate optimiza cu s1ucces toate activitățile dintr-un hotel, accesând toate canalele posibile din punct de vedere tehnologic și oferind cele mai bune servicii post-instalare.

Soluțiile din portofoliul companiei acoperă toate nevoile clientului din sectorul HORECA, indiferent de mărimea acestuia:

  • sisteme de gestiune hotelieră;
  • sisteme de alimentație publică – marcaj și gestiunea stocurilor;
  • aplicații de gestiune si finanicar-contabile;
  • platforme de management al rezervărilor online;
  • sisteme de monitorizare centrale telefonice;
  • magazin online www.horebar.ro

Compania este partener strategic pentru mai mulţi jucători internaţionali de pe piaţa de IT din Europa, Asia şi USA, printre care compania americana Infor, al treilea furnizor de soluții informatice la nivel mondial, cu 73.000 de clienți în peste 200 de țări.

Mai multe informații despre TCNET și referinte despre calitatea colaborării cu clienții din portofoliu sunt disponibile pe www.tcnet.ro