Comportamentul turiștilor conduce la noi tendințe în sectorul ospitalității

Fără îndoială, Covid-19 continuă să creeze schimbări seismice în sectorul ospitalității. Hotelurile, stațiunile, localurile și restaurantele și-au revizuit operațiunile pentru a asigura siguranța oaspeților. Există o serie de tendințe în turismul de afaceri și de agrement care reies din pandemie, dintre care unele se vor păstra și pe viitor.

Alegerea unei stațiuni care respectă protocoale stricte Covid este în partea de sus a listei preferințelor fiecărui turist. În ultimele 12 luni, însă, specialiștii au observat și alte schimbări semnificative în comportamentul oaspeților. Iată cinci tendințe care domină experiențele de călătorie în 2021 și care vor continua să influențeze sectorul ospitalității în lunile și anii următori:

Creșterea rezervărilor online

Consumatorii au devenit mai pricepuți în materie de tehnologie, tendința către serviciile digitale și contactless căpătând avânt. Aceste atitudini în schimbare au influențat și industria ospitalității și a provocat o creștere a numărului de rezervări online. Acest lucru funcționează în favoarea oaspeților, deoarece reprezentanții din industrie pot comunica direct cu aceștia, pot oferi e-mailuri de confirmare a rezervării și informații despre toate punctele de interes ale clienților.

Facilități de self-catering

De-a lungul timpului, serviciile de self-catering au scăzut în popularitate din cauza mai multor factori, precum călătoriile de afaceri și de grup. Dar situația pandemică a creat trasformări drastice în industrie. La nivel mondial, sondajele arată că facilitățile self-cateringul au acum o rată de ocupare aproape dublă, probabil datorită capacității de a se adapta la măsurile de distanțare socială, a mediului de acasă și a faptului că oferă locații mai îndepărtate și private. De asemenea, și persoanele care călătoresc în scop profesional optează acum pentru self-catering, deoarece oferă un spațiu în care pot lucra confortabil în timp ce se bucură de mai multă intimitate.

Creșterea rezervărilor în avans

Există schimbări semnificative în comportamentul oaspeților în ceea ce privește rezervările. Aceștia își rezervă călătoriile în avans și specialiștii constată că acest lucru se întâmplă adesea datorită faptului că familiile aleg să se reconecteze între ele petrecând timp la stațiuni și hoteluri. Acesta este un indiciu sigur că, după restricțiile impuse în pandemie, oamenii prețuiesc timpul petrecut departe de casă și aleg să împărtășească experiența lor de vacanță cu oamenii speciali din viața lor.

4. Evenimente în aer liber

De asemenea, a existat o creștere semnificativă a numărului de întrebări cu privire la evenimentele în aer liber. Această popularitate poate fi atribuită dorinței oamenilor de a evita locurile aglomerate, contactul apropiat cu alții și spațiile închise. Fie că este vorba de spații de întâlnire și evenimente, de mese în aer liber sau de spații verzi primitoare pentru pauze de cafea, tot mai mulți turiști caută să incorporeze activitățile în aer liber în experiența lor de vacanță sau de afaceri.

5. Cerere crescută pentru facilități de conferințe virtuale

Întâlnirile virtuale au devenit o normă, iar cererea pentru evenimente hibride este cu siguranță în creștere. Acest lucru se adresează grupurilor mai mici de oameni care se reunesc față în față în stațiuni care sunt mai aproape de casă. La rândul lor, ei se întâlnesc practic cu alte grupuri pentru a organiza o conferință live mult mai mare. Adăugarea de valoare pentru oaspeți și oferirea de facilități pentru întâlnirile lor virtuale este, prin urmare, o prioritate cheie.

Comportamentul oaspeților este în continuă schimbare și noi tendințe apar tot timpul. Cu toate acestea, sectorul ospitalității este rezistent și specialiștii își păstrează optimismul pentru viitor.