Care sunt cele mai importante criterii în alegerea textilelor și cosmeticelor pentru hoteluri?

O primă impresie reușită și menținerea unor standarde înalte sunt elementele prin care industria ospitalității își prețuiește și fidelizează oaspeții. Tocmai de aceea, în amenajarea stucturilor hoteliere trebuie acordata importanță maximă alegerii finisajelor, decorurilor, textilelor decorative, cosmeticelor furnizate și nu numai!

prosoape-hotel

Menținerea celor mai înalte standarde trebuie să fie un proces continuu, dinamic și adaptabil, tocmai de aceea, cel puțin o dată pe an, structurile hoteliere trec prin achiziția inventarului moale și al consumabilelor. Dar cum alegem cea mai bună calitate, integrând-o bugetului disponibil, care de cele mai multe ori nu este foarte generos?

În alegerea textilelor decorative pentru hoteluri este esențială testarea materialelor, solicitând mostre, dar nu numai. La fel de importantă este și alegerea unor furnizori de încredere, care la rândul lor să se asigure că sunt respectate standardele de calitate, precum și disponibilitatea alocării de timp din partea dumneavoastră în vederea înțelegerii în amănunt a elementelor ce compun ofertele primite, sunt piloni fundamentali care pe termen lung pot duce la o economie de capital substanțială, pe lângă plusul de imagine rezultat din confortul oferit oaspeților dumneavoastră.

lenjerie-hotel

De ce trebuie să ținem cont atunci când achiziționăm inventarul moale și cosmeticele pentru hoteluri?

  • În cazul prosoapelor hoteliere, elementele decisive sunt: gramajul pe metru pătrat (gsm), minim 500 gsm, diferit în funcție de structura în care se utilizează, firul dublu cardat ce determină gradul de absorbție, în plus dubla cusătură pe toate cele patru laturi este detaliul ce determină rezistența în timp și previne deșirarea prosoapelor.
  • În alegerea materialelor textile ce vin confecționate, gen lenjerie pat și fețe de masă, primul element de la care trebuie să plecăm este definirea compoziției pe care o dorim: 100% bumbac sau amestec polycotton, pe lângă alte elemente (densitate material, plain sau jacquard, thread counts TC etc). În ultima perioadă, se observă un trend crescător în rândul managerilor de achiziții în favoarea materialelor amestec, datorită ușurinței în utilizare/călcare și a menținerii ținutei impecabile un timp mai îndelungat.
  • În ceea ce privește cosmeticele hoteliere, pe lângă multitudinea de fragrante din cele mai exotice și îmbietoare care există în piață, elementul definitoriu în decizia de achiziție este alegerea mixului optim de produs: gramaj, design și cost. Experiența ne învață că un compromis în oricare dintre cele patru elemente de mai sus poate fi dăunător pe termen mediu și lung și nu doar imaginii de brand. În ultima perioadă, hotelurile au început să utilizeze tot mai des dispenserele cu posibilitate de vizualizare directă a produsului și a brandului de cosmetică folosit, fapt ce asigură o transparență totală în fața clientului final, optimizând totodată costurile structurii, evitând astfel orice compromis în ceea ce privește calitatea produsului oferit.

halat-hotel

GUEST BOUTIQUE își dorește să fie un etalon al calității și eleganței în industria textilelor hoteliere și nu numai. Pasiunea GUEST BOUTIQUE pentru produse de excepție se reflectă într-un număr semnificativ de parteneriate și într-o atenție sporită detaliilor ce pot face diferența într-un hotel. Transparența, perseverența și implicit diversificarea constantă a gamei de produse oferite, ne-au adus într-un timp relativ scurt, cel mai prețuit bun al companiei din prezent: încrederea clienților noștri.

BRÎNDUȘA BUNEA, Director Comercial GUEST BOUTIQUE
www.guestboutique.ro