7 stiri interesante despre turism si investitii hoteliere

3 milioane de euro investiti pentru construirea unei parcari pentru turisti in Mamaia. Constructorul parcarii este firma ABC Val din Constanta. Parcarea va fi realizata in zona Cazino-Albatros, va avea o capacitate de 394 de locuri si regim de inaltime P+7E+T, fiind prevazuta cu sistem de monitorizare a locurilor libere de parcare prin senzori dispusi in dreptul intrarii si iesirii din parcare, cu afisaj pe o tableta electronica pozitionata deasupra intrarii.  Click aici.

stiri
Impozite DE ZECE ORI MAI MARI pentru hotelurile nefolosite – Guvernul ar putea schimba legislația din turism, așa încât hotelurile care au fost privatizate și se află într-o stare proastă din cauza lipsei investițiilor, precum și cele nefolosite, ar putea plăti impozite de zece ori mai mari, a spus Florin Jianu, ministru delegat pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii, Mediul de Afaceri şi Turism. Detalii aici
Salrom face ştrand de 1,55 milioane de euro la Salina Praid –
Societatea Naţională a Sării (Salrom), singurul producător de sare din România, va inaugura în această vară ştrandul modern de la Salina Praid, în care a investit circa 1,55 milioane de euro, potrivit datelor transmise de societate, la solicitarea cotidianului PUTEREA. Ştrandul ar fi trebuit să fie gata încă de anul trecut, investiţia finală fiind cu 200.000 de euro mai mare decât suma estimată iniţial. Detalii aici

Agenţia de turism Aerotravel estimează afaceri de 35 de milioane de euro în acest an, în creştere faţă de anul trecut cu 7,7%. Aproape 75%-80% din clienţii agenţiei de turism sunt companii, iar circa 60% din afacerile agenţiei sunt generate de vânzarea de bilete de avion. Detalii aici


Hotelierii din Băile Felix au înjumătăţit tarifele şi au vândut aproape toate pachetele pentru vacanţa de 1 mai – sursa


Turism pe avarie. În Valea Chioarului există o singură pensiune, 5 kilometri de drum au fost reparaţi în 18 ani – sursa


Bani europeni pentru Eşelniţa, Perla Dunării – 1019280 de ron vor fi cheltuiti pentru promovarea Clisura Dunării cu scopul de a creste cu 25% numarul turistilor. Aici mai multe