3+1 idei GRATUITE de marketing pentru succes

Sursa foto
Realitatea spune ca in vremuri de criza, unul din primele bugete sacrificate, este cel de marketing/promovare. Firmele prefera sa isi pastreze banii pentru a-si plati oamenii, pentru productie, pentru plata furnizorilor, etc…si sa considere marketingul ca pe un apendice fara niciun rost. Si totusi realitatea spune ca firmele care se mentin in atentia publicului tinta reusesc sa treaca mai usor peste criza si adesea sa castige cota de piata detinuta de fostii lor concurenti…cei cazuti in uitare.

Mai grav e cand o firma, la recalcularea bugetelor, anunta: „nu mai investim in promovare” ceea ce, de fapt se traduce prin „nu ne mai promovam deloc” si ignora definitiv chiar si metodele gratuite de reclama. Ceea ce pe termen nu prea lung, inseamna sinucidere curata.

Mai jos sunt 3+1 metode gratuite de promovare, care pot scoate din anonimat un hotel sau o pensiune:

1. Actualizarea siteului. Vorbeam in acest articol despre modul in care mediul online faciliteaza alegerea hotelului si rezervarile. Actualizarea constanta a siteului, cu poze, informatii noi, promotii, evenimente, pastreaza vie atentia publicului, da impresia de hotel care „traieste” si aduce clienti.
2. Revieweuri de la clienti – e demonstrat ca parerile clientilor influenteaza alegerea hotelului. Si parerile online beneficiaza de foarte multa credibilitate. Cere referinte si publica-le!
3. Profita de social media gen Facebook, Linkedin, etc. Fii activ pe toate canalele, chiar daca nu au foarte mare vizibilitate pe moment. Maine poate se va naste un alt canal care va inlocui Facebook-ul si e mai bine sa fii prezent decat absent.

3+1. inlatura dubiile. Oamenii fug de nesiguranta. Adauga siteului o rubrica de Intrebari si raspunsuri si ofera raspuns la cat mai multe din grijile celor care cauta cazare in zona ta. Chiar daca, si mai ales daca, nu e vorba strict de hotelul tau. Nu uita: cei care va viziteaza, de obicei patrund intr-un teritoriu strain. Daca-i ajutati sa fie stapani pe situatie, va vor aprecia ca prieteni si va vor deveni clienti.

Sursa