Vrei sa ajungi in faliment? Specialistii Horeca te ajuta sa eviti asta!
|Piata HORECA este in topul industriilor afectate de faliment in Romania, alaturi de industria constructiilor si cea metalurgica. Pentru cei mai multi administratori de hotel sau cafenea una dintre cele mai mari probleme care duc sigur spre faliment, este atragerea de noi clienti. Industria HORECA detine una din cele mai scazute rate de fidelizare a clientilor, aceasta ducand spre scaderea drastica a vanzarilor. Studiile facute asupra consumatorilor arata ca acestia vor fi intodeauna atrasi de cel mai nou si cel mai inedit local. Asta pana cand se deschide altul mai nou.
Conform Trip Advisor, 90% dintre clienti te recomanda datorita modului in care ai amenajat localul. Si atunci, care e solutia pentru a pastra mereu interesul clientilor dar si de a atrage clienti noi?
Claudiu Ionescu, arhitect specializat pe Horeca le recomanda clientilor sa aleaga din start un mobilier care nu se
demodeaza usor. Dansul spune ca este simplu sa iti completezi ulterior amenajarea existenta, adaugand odata la 1-2 ani cate o piesa noua de mobilier in fiecare camera, vei ramane tot timpul in pas cu moda, iar clientii iti vor putea admira localul ani de-a randul, fara a se satura de el. Domnul Ionescu recomanda ca in cazul in care amenajarea pe care o ai s-a demodat complet, sa apelezi de urgenta la un specialist care sa te indrume pentru achizitionarea unor piese de designer. Acestea iti vor asigura longevitatea in uzura morala pe care o sufera un scaun, o canapea sau o masa.
Domnul Cezar Tatar de la firma Mobilextra recomanda ca in fiecare sezon sa se faca cel putin o reconditionare a mobilierului. In cazul mobilierului rustic acesta reconditionare se poate face la fata locului. Un alt avantaj al amenajarii rustice este ca dainuieste in timp. Domnul Tatar ne-am mai spus ca din punct de vedere al uzarii, trebuie schimbat total mobilierul cel putin o data la 10 ani.
Mai multe sfaturi si informatii despre furnizori puteti vedea consultand catalogul horeca.