The Lifestyle Society, lansata de Radisson Blu Hotel Bucuresti

Ti s-a parut interesant? Spune mai departe:

Hotelul Radisson Blu din Bucuresti a lansat in colaborare cu BIT-SOFT Group Radisson Blu Lifestyle, un nou program ce combina avantajele unei platforme de social media cu cele ale unui program de fidelizare si reprezinta o premiera absoluta pentru piata hoteliera din Romania.

Radisson Blu Lifestyle este noua platforma sociala de comunicare pentru conceptele de Food and Beverages ale Radisson Blu Hotel, Bucuresti. Proiectul defineste o noua abordare a socializarii online, combinata cu fidelizarea interactiva si clasica, bazata pe interactiunea online si pe istoricul tranzactional al clientilor.

In conditiile in care comunicarea online si in special platformele de socializare online castiga tot mai mult teren in topul celor mai influente medii de comunicare, scopul proiectului este acela de a construi o comunitate in jurul conceptelor hotelului care se adreseaza pietei locale, respectiv Prime Steaks & Seafood, Caffé Città, Sharkia, Pool Side Grill, Blå Lounge Bar ?i Dark Blå Bar.
”Comunicarea bidirectionala intre reprezentantii hotelului si clienti prin intermediul acestei platforme ne va permite sa obtinem un feedback obiectiv si rapid de la oaspeti dar va reprezenta in acelasi timp si cel mai valoros ghid pentru imbunatatirea serviciilor si conturarea acelor oferte care sunt cu adevarat de interes pentru clientii nostri.”, a declarat Yilmaz Yildirimlar, Manager General Radisson Blu Hotel, Bucuresti si Director Regional pentru Europa de Sud – Est.
Proiectul este dezvoltat in colaborare cu BIT-SOFT Group, lider national in solutii
informatice de gestiune pentru industria hoteliera, prin Expremio – divizia de relationship marketing a grupului.

”Proiectul inoveaza nu numai prin directia abordata ci si prin tehonlogia utilizata. Platforma este conectata cu sistemul de marcaj din locatii, sincronizand astfel datele legate de tranzactiile clientilor, pentru acordarea de puncte de fidelitate. Totodata, interactiunile online sunt contorizate, eliberand accesul treptat catre achizitionarea de vouchere cu produse si servicii exclusive pentru utilizatorii platformei.”, a adaugat Dan Niculae, Managing Partner BITSOFT Group, divizia Expremio.
Comunitatea este disponibila in exclusivitate clientilor hotelului, definind astfel un spatiu privat, destinat socializarii online, pentru cei care impartasesc un stil de viata similar.

”Hotelul nostru face mai mult decat sa ofere servicii de calitate in cadrul restaurantelor pe care le gazduieste, Radisson Blu este de fapt un stil de viata. Avantajul membrilor Radisson Blu Lifestyle este nu numai acela de se afilia unei retele exclusiviste cum este cea a clientilor Radisson Blu dar pe baza interactivitatii lor vor putea beneficia de servicii si produse speciale care nu sunt incluse in oferta standard a hotelului nostru si vor putea afla in premiera informatii nedisponibile prin intermediul altor canale de comunicare.”, a precizat Daniela Dumitrescu, Marketing Manager Radisson Blu Hotel, Bucuresti.

Exista si o aplicatie smartphone a platformei, disponibila pe iOS si Android cu care utilizatorii pot accesa platforma si se pot identifica in locatii pentru acumularea de puncte pe tranzactiile efectuate. Incepand cu 17 septembrie 2012, platforma Radisson Blu Lifestyle este disponibila la www.radissonblulifestyle.com si de asemenea aplicatia pentru smartphone poate fi descarcata de pe Apple Store sau Android Market.

Cu un numar total de 718 camere, Radisson Blu Hotel, Bucuresti face parte din Carlson Rezidor Hotel Group si este cel mai mare hotel de 5* din Romania. Situat in inima capitalei, pe Calea Victoriei, hotelul seteaza noi standarde in ceea ce priveste arhitectura si design-ul interior spectaculos.
Cu 4 restaurante si 4 baruri precum si serviciile salonului Bali Spa sau cele ale World Class Health Academy care dispune de piscina interioara, piscina si jacuzzi exterior, sala de fintess si sauna, Radisson Blu Hotel din Bucuresti satisface cele mai exigente si diverse preferinte. Radisson Blu Hotel din Bucuresti a castigat in 2012 premiul “Hotelul anului” pentru categoria hotelurilor de lux la Gala Premiilor de Excelenta din cadrul Hotel Tourism & Leisure Investment Conference.
Carlson Rezidor Hotel Group, unul dintre cele mai dinamice lanturi hoteliere la nivel mondial, detine peste 1,300 de hoteluri in 81 de tari, este sustinut de o echipa de peste 80,000 de angajati si include in portofoliu un grup de branduri puternice. (Radisson Blu, Radisson(r), Park Plaza(r), Park Inn by Radisson, Country Inns & Suites By CarlsonSM si Hotel Missoni).

BIT-SOFT Group a fost infiintat in 1994 si este recunoscut la nivel national ca lider de piata in distribuirea de solutii informatice complexe pentru industria ospitalitatii – in special programe de gestiune hoteliera si de restaurant -, cu un portofoliu de aproximativ 600 de clienti. The Lifestyle Society este primul produs digital care combina fidelizarea interactiva cu cea clasica dezvoltat de BIT-SOFT Group, prin Expremio – divizia de relationship marketing a grupului, specializata in concepte de socializare online.

Sursa

Add a Comment

[google-translator]