Tehnologii de check-in digital pentru îmbunătățirea relațiilor cu oaspeții
|Oaspeții doresc să interacționeze cu hotelul în moduri diferite. Unii vor să intre și să se îndrepte direct în cameră. Unii vor să treacă pe la recepție și să se asigure că rezervarea lor este corectă. Alții vor să pună întrebări despre proprietate, să afle despre piața locală sau să primească recomandări pentru cină.
În orice caz, aceștia ar trebui să dețină controlul asupra procesului de check-in și să aibă mai multe opțiuni pentru modul în care doresc să facă fie abordați. Poate că vor să verifice plata și să obțină numărul și cheia camerei pe telefon chiar înainte de a ajunge. Sau poate vor să interacționeze față în față cu personalul. Hotelurile ar trebui să ofere fiecare dintre aceste opțiuni și să permită oaspeților să decidă care este cea mai potrivită metodă pentru ei.
Check-in inteligent
Un check-in digital are următoarele roluri: Verificare identitate clienți, colectare plată și emitere acces în cameră (fie prin intermediul unui procesul de deblocare digitală sau o cheie fizică).
Prin urmare, nu este întotdeauna la fel de simplu ca trimiterea unui mesaj SMS către oaspeți la sosire. Tehnologia trebuie să asigure că datele și informațiile sunt colectate și partajate în siguranță pentru a evita expunerea oricăror informații despre clienți. Alegerea unui furnizor de check-in contactless care este integrat în mod corespunzător în sistemul dumneavoastră de administrare presupune o siguranță și o eficiență sporită. Astfel, informațiile despre oaspeți vor fi partajate, iar alocarea camerei va fi gestionată fără probleme și fără a fi nevoie ca o persoană să introducă manual date în sisteme.
În cazul în care oaspeții aleg nu interacționeze cu recepția, cel mai eficient mod de a gestiona întregul proces este printr-o aplicație pe care o descarcă pe propriul telefon. Prin funcționalitatea aplicației, hotelurile pot oferi toate cele trei componente: clienții își pot scana CI-ul, astfel încât să se confirme identitatea; plata poate fi colectată și procesată prin intermediul unor parteneri cunoscuți și verificați; cheile digitale pot fi emise pe telefonul mobil pentru a permite accesul în camere. În plus, aplicațiile pot permite hotelurilor să ofere mai multe informații, cum ar fi opțiuni de personalizare a camerei, rezervări spa, hărți ale proprietății, recomandări de luat masa locale etc.
De asemenea, aceste tehnologii evoluează constant și au apărut nenumărate inovații în domeniu. De exemplu, prin intermediul aplicațiilor sau a site-ului hotelului, clienții pot accesa tururi virtuale sau filmulețe de prezentare 3D, astfel încât să poată lua decizia potrivită cu privire la rezervări. Mai mult, adoptarea noilor tehnologii vă poate crea un avantaj competiti însemnat.
Pe măsură ce industria ospitalității trece prin această transformare digitală, cei care respectă procese vechi, cum ar fi check-in-ul fizic la recepție, vor fi lăsați în urmă. Pandemia a provocat o schimbare monumentală în comportamentul consumatorilor, iar hotelurile trebuie să pună la dispoziție instrumentele potrivite pentru a reacționa.