Studiu: cele mai bizare plangeri si solicitari ale clientilor hotelurilor

Site-ul Skyscanner a realizat un sondaj în 400 de hoteluri din 49 de ţări şi a identificat cele mai bizare nemulţumiri, dar şi solicitări ale vizitatorilor.

Iata rezultatele:

nebun2

Cele mai bizare plângeri ale vizitatorilor de hoteluri:

1. Cearceafurile sunt prea albe
2. Marea este prea albastră
3. Îngheţata prea rece
4. Baia prea mare
5. Iubita a sforăit toată noaptea
6. Căţelului nu i-a plăcut camera
7. Hotelul nu a avut vedere la ocean (un hotel din centrul Londrei)
8. Nu a existat friptură în meniul pentru vegetarieni
9. Chelnerul a arătat prea bine
10. Mama mirelui nu a obţinut apartamentul destinat lunii de miere

Cele mai bizare solicitări ale clienţilor de la hoteluri: 

1. Un pahar cu apă minerală la fiecare oră de noapte
2. 15 castraveţi pe zi
3. Toaleta să-i fie alimentată cu apă minerală
4. Cadă plină cu miere
5. Clopoţei care se pun la gâtul caprei pentru un somn bun
6. Doar gamba dreaptă de pui
7. Un şoarece mort
8. Baie în ciocolată cu lapte
9. 16 perne
10. Supă de crocodil

Esti hotelier si vrei sa respecti dorintele clientilor? Afla care sunt cerintele impuse de lege in functie de categoria la care este clasificata unitatea ta de cazare, citind:

CE ASTEPTARI SA AI DE LA HOTEL IN FUNCTIE DE NUMARUL DE STELE?