Cine va castiga lupta intre OTA-urile americane si site-urile hotelurilor?

Cu piaţa din SUA în stagnare, agenţiile online (OTA) alocă din ce in ce mai multe resurse pentru a creşte în Europa şi Asia. Dar continuă, de asemenea, să câştige cotă de piaţă mai repede decât propiile site-uri ale hotelurilor.
Acest lucru a fost declarat de Peter O’Connor, profesor de sisteme informatice la scoala de afaceri ESSEC din Paris şi directorul academic al masterului in management hotelier care este predat în acest centru.
O’Connor a participat recent la Hospitality Industry World Congress care a avut loc la Barcelona, în cadrul salonului Hostelco.
Aşa cum a avertizat acest expert, “intermediarii domină piaţa datorită lipsei actiunii din partea hotelierilor” şi simptomele acestui fenomen sunt clare: “creşterea gradului de ocupare şi scăderea RevPar-ului”.

Hotelurile pierd această bătălie împotriva OTA-urile deoarece consumatorii vizitează acum mai multe site-uri înainte de a cumpăra, din cauza crizei, şi, de asemenea, pentru că agenţiile online depun tot efortul pentru a obţine vânzări în fiecare pas pe care îl face clientul în timp ce caută pe Internet”, a explicat Peter O’Connor.
În acest sens, el a reamintit că mai puţin de o treime din consumatori încep căutarea unei camere de hotel folosind brandul.

Mai mult decât atât, “OTA-urile câştigă lupta pentru căutări şi vor cheltui mai mulţi bani pe Google pentru a-şi asigura cota”. De fapt, O’Connor a prezis că marile agenţii online se vor concentra atât pe motorul de căutare Google cât şi pe viitorul lui Google Hotel Finder.
De fapt, trebuie amintit că industria turismului ocupă locul al treilea în clasamentul sectoarelor economice care au cheltuit cel mai mult pe anunţuri Google în 2011, cu aproape 2,4 miliarde de dolari în investiţie publicitară.
În cadrul industriei turismului, Booking.com (40,4 milioane de dolari), agenţia online de turism Expedia (28,9 M), metasearch-ul turistic Kayak (28,7 M); lanţul hotelier Marriott (20,9 M); şi agenţia Priceline (19,6 M) sunt în fruntea clasamentului companiilor care fac cel mai mult publicitate pe Google Adwords.

Alternative
Ce pot face hotelurile care se confruntă cu atacul OTA-urilor.
Peter O’Connor a prezentat mai multe cursuri de acţiune. Prima: îmbunătăţirea conţinutului pe care hotelurile îl oferă pe site-urile sale, aceasta nu este doar cheia pentru căutări, dar, de asemenea, pentru a stimula vânzările.

Conţinutul trebuie să fie relevant, adecvat şi scris într-un stil care încurajează consumatorul să cumpere, a spus el.
“Nu are nici un sens să atragi clienţi pe site-ul hotelului dacă apoi nu ştii să le vinzi produsul, care trebuie să într-o locaţie cheie. Conţinutul trebuie să însoţească fiecare fază a procesului de cumpărare. OTA-urile sunt foarte bune la asta.
Îmbunătăţirea formării angajaţilor pentru batalia online, gestionarea activă a reputaţiei online; a nu inunda Facebook şi Twitter cu oferte care produc “oboseala de social media”
; intrarea în vânzările prin intermediul dispozitivelor mobile; generarea de video-uri virale pe Youtube – care atrag vizitatori la site – sunt alte recomandări pentru hotelieri făcute de acest expert.

Sursa

Tags:



Add a Comment