Ce e mai rentabil la o pensiune? Vezi ce spune Pensiunea Atra Doftana
|Astfel, aproximativ 60% din suma (425.000 lei) reprezinta incasari ale restaurantului pensiunii, iar 40% (283.000 lei) sunt venituri din cazare.
Din august 2011 pana in luna iulie a acestui an, pensiunea a fost vizitat de 5.000 de turisti, dintre care 3.000 s-au si cazat.
“Daca in primele luni am pornit cu un grad mediu lunar de ocupare de 30-35%, in ultimele luni am reusit sa ajungem la 70%, iar pentru luna august estimam 80%”, a declarat Emil Munteanu Managing Partner, Atra Doftana.
Lansata ca design hotel, Pensiunea Atra Doftana se axeaza pe doua categorii importante de public: corporate (pentru intalniri de management sau team building) si privat – pentru persoanele interesate sa se bucure de relaxare.
“Este evident ca gradul de ocupare a fost facilitat in ultimul trimestru si de factorul de sezonalitate. Avem insa multumirea ca am reusit sa cream din Atra nu doar o optiune de cazare, ci si o locatie interesanta culinar. Acest fapt se reflecta prin cresterea numarului de vizitatori sositi la Atra strict pentru un pranz sau o cina. Astfel, pe langa cei aproximativ 3000 de oaspeti pe care i-am gazduit de-a lungul acestui an, estimam peste alti 2000 de vizitatori veniti pentru un pranz, o cina sau pentru a participa la evenimentele organizate de noi”, a afirmat Munteanu.
Din totalul oaspetilor gazduiti la pensiune, 60% au avut ca scop al calatoriei turismul, 40% au metionat ca scop evenimente corporate sau afaceri. Durata medie a sejurului a fost de 2,2 zile, iar cresterea acestei valori va constitui unul din obiectivele viitoare ale pensiunii.
Top Resorts, companie cu capital 100% autohton, specializata in dezvoltarea de proiecte turistice integrate in natura.