Pretentii tot mai ridicate pentru hotelurile business
|Potrivit studiului, atunci când lucrează în afara biroului, primele 3 locuri de unde oamenii de afaceri muncesc sunt: de acasă (84%), dintr-un hotel (40%) sau dintr-o cafenea (24%). Aproape jumătate dintre respondenţi au declarat ca sunt mai eficienţi atunci când muncesc în afara biroului, însă nevoile lor nu sunt satisfăcute atunci când trebuie să muncească din hoteluri sau cafenele. Potrivit oamenilor de business principalele aspecte pe care un hotel ar trebui să le îndeplinească pentru a crea un spaţiu de muncă ideal sunt: o conexiune la internet de mare viteză (cel mai important aspect pentru 82% dintre respondenţi), staţii de încărcare (46%), intimitate (aspect important pentru 42% din respondenţi), mobilă confortabilă, existenţa unui birou, linişte, calculatoare, oportunităţi de networking în cadrul hotelului, o atenţie deosebită segmentului food& beverage (aspect menţionat de 20% din respondenţi) şi existenţa unor imprimante, scannere, faxuri.
Potrivit studiului, este deosebit de important pentru turiştii de business să le fie satisfăcute aceste nevoi atunci când călătoresc, pentru a putea fi disponibili oriunde şi la orice oră. De asemenea, studiul a relevat că linia dintre business şi leisure este din ce în ce mai subţire şi că din ce în ce mai mulţi oameni de afaceri îmbină activităţile de business cu cele de leisure.
Studiul a mai arătat că angajaţii sunt mai productivi şi mai puţin stresaţi atunci când muncesc în afara biroului: 48% dintre respondenţi au afirmat că sunt mai eficienţi când muncesc departe de birou şi 49% dintre respondenţi au recunoscut că sunt mai puţin stresaţi. Cu toate acestea, 45% dintre respondenţi consideră că nevoile lor pentru a-şi desfăşura activitatea profesională în afara biroului nu sunt satisfăcute în întregime. Angajaţii din ziua de astăzi îşi doresc să fie în permanenţă conectaţi la internet şi îşi doresc ca unităţile de cazare să le ofere un spaţiu propice de muncă. Un lucru este clar, oamenii de afaceri au aşteptări din ce în ce mai ridicate de la hoteluri, iar acestea trebuie să se schimbe odată cu oaspeţii lor.
Studiul a fost realizat în perioada 5-19 septembrie a.c. pentru a releva nevoile în schimbare ale forţei de muncă şi pentru a sublinia necesitatea unei schimbări de paradigme în industria ospitalităţii în ceea ce priveşte experienţa oaspeţilor hotelieri.