„Nu avem foarte multi clienti rau – platnici”. Care e secretul?
|Avand o gama larga de servicii si produse, Interior Store s-a evidentiat pe piata romaneasca a designului de interior de-a lungul anilor. Chiar si cele mai extravagante cereri sunt solutionate si executate de catre specialistii Interior Store. Pentru a afla mai multe detalii despre piata Horeca, dar si despre produsele Interior Store am stat de vorba cu Ioana Tinca, directorul firmei.
Cum vedeti anul 2014 pentru segmentul Horeca?
Inceputul de an 2014 a adus o crestere a proiectelor realizate in segmentul HoReCa. De altfel, se pastreaza trendul anului trecut, cand piata a cunoscut o crestere semnificativa in acest domeniu; fiind lansate multe proiecte din intregul segment (hoteluri, pensiuni, restaurante si baruri). Consideram ca trendul pozitiv al anului 2013 se va regasi cel putin pana la finalul acestui an.
Spuneti-ne ceva despre Interior Store care sa-i convinga pe investitori sa aleaga neconditionat produsele / serviciile dumneavoatra.
Compania Interior Store este pe piata romaneasca de mai bine de 9 ani, fiind o companie ce are la baza experienta designerilor nostri si calitatea produselor comercializate. Fiind o companie ce ofera servicii si o gama de produse completa, lucram in general pe proiecte la cheie; incepand astfel din etapa de proiectare design interior si pana la deschiderea efectiva a locatiei.
In general clientii nostri apeleaza la serviciile noastre in baza recomandarilor primite de la clienti cu care am lucrat de-a lungul timpului. Astfel, nu avem nevoie de foarte multe argumente pentru potentialii nostri clienti in vederea inceperii unei colaborari, deoarece ei ne stiu deja lucrarile.
Aveti o lucrare de referinta de care sa fiti extrem de mandra?
Avem foarte multe proiecte de care suntem foarte mandri. De fapt, de toate proiectele noaste suntem foarte mandri, deoarece in fiecare proiect suntem implicati 100%. Avem proiecte in segmentul HoReCa incepute anul trecut care ies din tiparele domeniului; precum un boutuique hotel, restaurante tematice, etc. In ultimii ani, am incercat sa evitam tiparele comerciale, si sa venim cu proiecte unice – care sa vorbeasca de la sine.
Cu ce vine nou (ca produse) Interior Store in urmatoarea perioada?
Gama noastra de produse se modifica constant; an de an lansand pe piata romeneasca colectii noi de produse atent selectionate de catre specialistii nostrii. Anul acesta, ca noutati, avem cateva colectii pentru exterior destinate teraselor si restaurantelor in aer liber ; dar si colectii noi pentru hoteluri cu clasificare de 4 si 5 stele. Colectiile lansate anul acesta de catre noi, au in general linii clasice-contemporane, pastrand trendul din segmentul rezidential si in HoReCa.
Colaborati foarte mult cu furnizori din Italia, in detrimentul firmelor romanesti. Care este motivul?
Compania noastra , inca de la inceput, si-a axat intreaga activitate pe comertul cu mobilier – intr-adevar in general produs in Italia. Decizia a fost luata in acel moment datorita lipsei de produse pe piata romaneasca si a dorintei noastre de a realiza spatii reale, nu doar proiecte; indiferent ca discutam despre locuinte sau spatii publice.
Am ales sa lucram cu produse realizate in mare parte in Italia, dar si in Franta, Germania si Anglia, datorita calitatii foarte ridicate a produselor, a garantiilor foarte mari (care de altfel confirma inca odata calitatea acestora); a colectiilor cu un design foarte frumos si actualizat in permanenta, dar si a preturilor, care au devenit accesibile – „concurand” cu pretul mobilierului produs in tara.
Mediul online castiga teren in segmentul business networking. Care e principalul atuu al acestui mediu?
Mediul online castiga teren de ani buni, in toate domeniile. Este adevarat ca mediul online este foarte important pentru noi – deoarece ne ajuta sa prezentam colectii si servicii noi, sa stabilim conexiuni cu clientii nostri, dar si sa ne prezentam lucrarile realizate. Avem foarte multe solicitari si comenzi care vin prin intremediul online.
Care sunt top 3 minciuni pe care vi le spun rau platnicii?
Nu avem foarte multi clienti rau – platnici. Avem clienti care nu au bugete mari pentru realizarea proiectelor, sau care nu doresc efectiv sa investeasca foarte multi bani, insa incercam sa gasim solutiile cele mai bune pentru fiecare buget in parte. Clienti rau-platnici nu prea avem.
Daca ati avea un buget de marketing de 5000 Euro, cum l-ati utiliza / in ce ati investi?
Cel mai probabil ar fi utilizati in canale deja testate: outdoor, indoor si online.
Daca un furnizor ar trebui sa va vanda un nou produs, cum ar trebui sa va abordeze?
In general nu suntem foarte convinsi de marketing, ci de caracteristicile produselor. Cu siguranta, daca este un produs nou, care sa corespunda cerintelor noastre de calitate , design si functionalitate suntem direct interesati sa utilizam acel produs in lucrarile noastre.
Stiu ca sunteti foarte implicata, punand mult suflet in ceea ce faceti. Care este metoda ideala de a va relaxa in weekend-urile de vara? Dar in cele de iarna?
Suntem cu totii foarte implicati in activitatea companiei, in primul rand pentru ca ne place ceea ce facem. Insa, in general weekendurile sunt petrecute in familie in aer liber vara. La iarna … nu vreau sa ma mai gandesc…pentru ca doar ce a aparut soarele.