Management hotelier inteligent, cu costuri ultra-slim

Ti s-a parut interesant? Spune mai departe:

Evolutia tehnologica a facut ca serviciile de telefonie mobila sa fie, astazi, accesibile in toate mediile si pentru toate categoriile de public. Acelasi fenomen are loc si in industria HoReCa, unde solutiile de management hotelier si-au “democratizat” costurile, astfel incat orice echipa care gestioneaza un hotel si doreste sa obtina profit, o poate face accesand solutii software performante, la costuri slim si ultra-slim. Adoptarea unor variante tehnice eficiente este, astazi, o chestiune de informare si de inlocuire a unor tipare istorice, depasite, cu solutii moderne si performante.

Cautam in toata lumea si aducem in Romania solutii informatice care sa raspunda asteptarilor echipelor de management din hoteluri, care au nevoie de rezultate rapide si un return masurabil al fiecarei investitii in dezvoltare”, spune Andrei Verboncu, Managing Director TCNET – unul din principalii furnizori de solutii pentru industria Horeca din Romania.

Solutiile din portofoliul TCNET includ Hospitality HMS – cel mai modern soft pentru managementul hotelurilor si totodata cea mai interesanta propunere a companiei din perspectiva rezultatelor versus costuri.

Cu doar 6 euro/camera/luna orice hotel poate beneficia de cel mai modern sistem de gestiune hoteliera ce include securitatea bazelor de date, update-uri si upgrade-uri periodice, service 24/7/365 si  Channel Manager inclus.

HMS este mai mult decat un simplu sistem de management hotelier, functionand ca un instrument de eficientizare a afacerii hoteliere, prin mai multe tool-uri specifice:

  • contribuie la reducerea costurilor fixe ale unui hotel, oferind posibilitatea accesarii datelor in cloud;
  • permite gestionarea simultana a mai multor proprietati, datorita atributului de multi-property;
  • imbunatateste serviciile oferite clientilor si le ofera informatiile necesare oriunde s-ar afla cu ajutorul aplicatiilor mobile incluse;
  • ofera posibilitati multiple de personalizare a interfetei in functie de utilizator si prin diverse posibilitati de creare si customizare a rapoartelor, fara a fi nevoie de aplicatii ajutatoare.
  • reduce timpul si costul alocat managementului camerelor datorita integrarii cu sistemul Channel Manager.

Tehnologia cloud – perceputa uneori ca un concept teoretic – este, in mod concret, foarte prezenta in viata noastra cotidiana: de cate ori deschidem e-mailul, folosim tehnologie cloud. Referindu-ne doar la acest exemplu simplu, utilizarea email-ulului, este clara importanta sa si impactul pe care tehnologia cloud il are asupra industriei ospitalitatii – care activeaza 24/7/365 si depinde de o multitudine de sisteme”, spune Andrei Verboncu, Managing Director TCNET.

E-mailul este cea mai populara aplicatie care foloseste beneficiile cloud (47% conform IDG Enterprise’s 2016 Cloud Computing research), insa este doar una dintre ele. Prin tehnologie cloud, beneficiile asupra afacerii sunt extinse, iar tot mai multi utilizatori devin constienti de acestea si adopta trendul de utilizare. Cele mai recente studii arata ca pana in 2020 tehnologia cloud va depasi cu 25% pe cea clasica. (sursa: IDG Enterprise’s 2016 Cloud Computing research)

Solutia HMS a fost testata de catre echipa de consultanti TCNET, adaptata cerintelor legislative din Romania si abia apoi instalata si utilizata ca instrument de business.

In industria ospitalitatii din Romania, de beneficiile sistemului se bucura deja patru hoteluri, din care doua apartin lantului international Best Western.

“A utiliza HMS inseamna a utiliza o solutie de business de ultima generatie, integrata intr-un mod inteligent si functional cu sistemul de rezervari propriu, folosit de reteaua Best Western peste tot in lume”, spune Bogdan Arsene, General Manager Best Western Stil. “Este o decizie importanta de business, care ne va aduce rezultate optimizate pe mai multe categorii de activitati (eficientizarea timpului alocat raspunsului la cerintele clientilor si cresterea calitatii unei palete extinse de servicii pe care le oferim oaspetilor nostri) si va potenta la maxim afacerea, prin elementele inovative pe care HMS ni le aduce”, considera acesta.

Portofoliul de soluții informatice al TCNET este construit astfel incat in acest moment poate optimiza cu succes toate activitațile dintr-un hotel, accesand toate canalele posibile din punct de vedere tehnologic si oferind cele mai bune servicii post-instalare.

Soluțiile din portofoliul companiei acopera toate nevoile clientului din sectorul HORECA, indiferent de marimea acestuia:

  • sisteme de gestiune hoteliera;
  • sisteme de management al veniturilor;
  • sisteme de alimentatie publica – marcaj si gestiunea stocurilor;
  • aplicații de gestiune si finanicar-contabile;
  • platforme de management al rezervarilor online si Channel Manager;
  • magazin online horebar.ro

Compania este partener strategic pentru mai mulţi jucatori internaţionali de pe piaţa de IT din Europa, Asia si USA, printre care compania americana Infor, al treilea furnizor de soluții informatice la nivel mondial, cu 73.000 de clienți in peste 200 de țari.

Mai multe informații despre TCNET si referinte despre calitatea colaborarii cu clientii din portofoliu sunt disponibile pe www.tcnet.ro

[google-translator]