Investiții în creștere în România: Noile perspective în construcția de mall-uri și centre comerciale

În România, construcția de spații comerciale a cunoscut o dezvoltare semnificativă în ultimele decenii. Construcția de spații comerciale a evoluat rapid și a contribuit la dezvoltarea economică a țării. Centrele comerciale reprezintă nu doar locuri de cumpărături, ci și destinații de agrement și divertisment pentru comunități și turiști.

Iată câteva exemple de construcții de spații comerciale din România:

În ultimii ani, dezvoltarea spațiilor comerciale a început să țină cont tot mai mult de aspectele de mediu și sustenabilitate. Multe proiecte noi sunt concepute pentru a fi eficiente din punct de vedere energetic și pentru a folosi materiale durabile.

Carolina Mall din Alba Iulia: Eveniment de amploare care a atras atenția orașului în data de 31 august – deschiderea Carolina Mall, cel mai mare centru comercial din județul Alba. Este al treilea centru comercial din Alba Iulia, după Alba Mall și Mercur City Center. Acesta este situat la ieșirea din oraș spre Cluj-Napoca, pe malul Ampoiului, ocupând o suprafață construită totală de peste 33.100 mp și oferind peste 1.100 de locuri de parcare și va găzdui numeroase branduri internaționale și naționale.

Sursa: https://constructfocus.ro/

Promenada Mall din Craiova: Zona comercială Promenada Craiova va avea o suprafață de 78.500 mp, din care noul centru comercial, care include și parc de retail, va ocupa 62.500 mp, iar magazinul Dedeman, 16.000 mp. Centrul comercial va avea la deschidere în jur de 150 de magazine, un cinematograf, o parcare de peste 2.100 de locuri, restaurante și cafenele.

Sursa: https://www.wall-street.ro/articol/

Iulius Mall din Suceava: Proiectul presupune intenția de extindere cu încă 14.000 de mp închiriabili sub forma unui parc de retail cu acces direct din exterior și conectat cu mall-ul, iar alți 10.000 de mp existenți vor fi reconfigurați și reamenajați și va fi cea mai mare destinație de shopping și entertainment din nordul țării  – 65.000 mp. Pe lângă noi branduri, atracțiile vor fi completate cu locații de tip drive-thru, magazine și servicii cu acces direct din exterior, inclusiv ale antreprenorilor și producătorilor locali, servicii medicale, dar și o zonă de relaxare și promenadă, cu restaurante și cafenele tematice și terase în aer liber.

Sursa: https://www.newsbucovina.ro/

Harta investitiilor: cum arată poziționarea proiectelor de construcții spații comerciale la nivel national

Anul 2023 aduce un total de peste 140 de malluri și centre comerciale în construcție sau extindere România. Conform datelor analizate cu ajutorul singurei asistente virtuale de vânzare la șantiere – VICTA.ro, acestea ocupă o suprafață de aproximativ 4,9 milioane mp, cu o valoare a investițiilor, estimata la 28,41 miliarde lei.

Dacă ești interesat să ofertezi în cadrul investitiilor de construcție de malluri și centre comerciale, ai ocazia să testezi gratuit platforma Victa.ro. Cu această resursă gratuită, puteți să vă informați și să evaluați potențialele oportunități de afaceri într-un domeniu care este în continuă expansiune în România. Nu ratați șansa de a explora posibilitățile oferite de acest instrument pentru a vă dezvolta afacerea în industria construcțiilor comerciale.

Surse alternative: https://constructfocus.ro/ și Victa.ro