Concept nou in industria hoteliera: Hotel Droog

Ce ne place cel mai mult la mediul business? Adoram maniera in care unii aleg sa se diferentieze de ceilalti concurenti. Vor veni cu idei noi, cu noi perspective, vor investi doze mari de creativitate si originalitate si, mai presus de orice, vor miza pe necesitatea apropierii de client.

Asta se intampla si in cazul ideii de afaceri despre care vom discuta putin astazi. Este vorba despre un hotel din Amsterdam. Echipa din spatele afacerii au regandit ideea clasica de sedere la hotel si au transformat-o intr-o experienta de neuitat.

Cladirea dateaza din secolul 17 si reprezinta un centru de activitati destinate celor ce doresc sa imbine confortul cu nevoia de experimentare, de descoperire. Astfel, turistii cazati in hotel au ocazia sa ia masa, sa bea o cafea, sa se delecteze la cumparaturi, sa participe la expozitii, sa faca o plimbare in gradina sau sa participe la sesiuni de lectura, totul in cadrul hotelului.

„Conceptul de hotel a fost regandit. In timp ce un hotel este, cel mai des, legat de ideea de loc pentru dormit, aici noi am largit perspectiva si am pus accentul pe toate aspectele pe care multe hoteluri le ofera si le-am facut principale pentru experienta oferita de un hotel – si are si camera in care sa dormi,” afirma Renny Remakers, co-fondatorul si directorul Droog.

Iata o noua modalitate prin intermediul careia industria hoteliera tinde sa se revitalizeze si sa cuprinda noi frontiere.

Sursa




Add a Comment