7+1 sfaturi psihologice – cum sa-i faci pe clientii restaurantului tau sa cheltuie mai multi bani

Ti s-a parut interesant? Spune mai departe:

Nu folosi in meniu semne ce reprezinta bani (€) si transforma cifrele in text. De exemplu, in loc sa scrii 100 ron, mai bine scrii “o suta lei” – conform studiului realizat de Cornell University School of Hotel Administration, gazdele care au primit un meniu fara semnul de $ au cheltuit semnificativ mai multi bani decat cei care au primit meniuri cu semnul dolarului. Chiar si in cazul in care cifrele nu au fost urmate de cuvantul lei/ron ele au generat vanzari mai mari.

2 Intotdeauna sa ai in meniu si o alegere foarte scumpa (friptura argentiniana – 300 lei) pentru ca rolul acesteia nu este sa fie comandata… ci doar sa faca celelalte optiuni sa para mult mai acceptabile ca si pret.

3 Muzica clasica iti genereaza profit in timp ce muzica pop nu prea. In studiul realizat de Universitatea din Leicester, muzica clasica in restaurante incurajeaza clientii sa cheltuiasca mai mult, deoarece ii face sa se simta mai “sofisticati”. In schimb, muzica pop te face sa te simti mai putin sofisticat, de aceea clientii cheltuiesc cu 10% mai putin pe mesele lor.

Celelalte sfaturi le puteti citi in Catalogul Horeca.

 

 

[google-translator]