15 ani de excelență în piața acoperișurilor premium, 15 ani de succes! Final Distribution devine NOVATIK

Ti s-a parut interesant? Spune mai departe:

Compania Final Distribution, producător de sisteme de învelitori, își schimbă numele în NOVATIK. Schimbarea numelui companiei face parte din strategia noastră de comunicare și rebranding, această schimbare marcând 15 ani de la înființare și 8 ani de la statutul de trader la cel de producător. 

Schimbarea numelui companiei se afla pe lista noastră de obiective de ceva vreme, însă anul acesta a prins contur ca o încununare a tot ceea ce reprezentăm noi. Practic, această decizie a venit odată cu împlinirea a 15 ani de activitate pe piața sistemelor de învelitori din România și 8 ani de la lansarea propriului brand: Novatik. Am considerat ca acesta este momentul oportun de a începe o nouă filă în istoria companiei, scopul principal fiind acela de a transforma brandul Novatik în cel mai puternic brand din România de pe piața acoperișurilor premium”, declară Dan Mircescu, General Manager NOVATIK.

Compania activează, din anul 2004, ca reprezentant exclusiv în România al brand-urilor Gerard (țiglă metalică cu acoperire de piatră naturală) și Delta (membrane de protecție pentru acoperiș), iar din 2011, moment în care compania și-a lansat propriul brand, devine și producătoare a sistemelor de învelitori NOVATIK (țiglă metalică în panouri mici, tablă prefălțuită, sisteme de jgheaburi și burlane).

 “Una dintre valorile pe baza căreia am construit compania este INOVAȚIA. Nu este un cuvânt oarecare pentru noi, ci este o deviză. Inovația este cea care ne-a propulsat în business-ul cu acoperișuri și tot ea este cea care ne menține în topul companiilor de profil.  Parte din strategia noastră de creștere pe termen lung este introducerea de noi soluții inteligente pentru acoperiș care să-i încânte pe clienți și să le ofere arhitecților posibilităti noi de a crea proiecte deosebite”, declară Dan Mircescu, General Manager Novatik.

Ce înseamnă Novatik? Esența brandului rezidă în jurul ideii de inovație și aspirație, iar numele compus creativ, Novatik, a fost alcătuit prin alipirea cuvintelor: “nou/novator” – făcând trimitere la caracterul inovativ al produselor – și “atic” – cu polivalență “parte superioară a acoperișului” și “frumusețe, bun-gust”.

Compania Final Distribution a încheiat anul 2018 cu o cifră de afaceri de 30.9 milioane lei, înregistrând o creștere de peste 8% față de anul 2017 și un profit de 737 000 ron.

În primele șapte luni ale acestui an am înregistrat o creștere a cifrei de afaceri de peste 23%, față de perioada similară a anului 2018, creștere susținută de brandul Novatik (la care am înregistrat o cifră de afaceri cu 50% mai mare decât în aceeași perioadă a anului trecut).

Anul acesta ne dorim să beneficiem de investițiile realizate în automatizare și în infrastructura, astfel că prognozăm o creștere a profitului cu 50%, profit pe care dorim să-l reinvestim ca și până acum în dezvoltarea companiei noastre și în consolidarea brandului Novatik.

[google-translator]