MAM Bricolaj – Cum alegem corect materialele și accesoriile pentru mobilier?
|Începând cu anul 2011, MAM Bricolaj a implementat cel mai inovator și comod sistem de achiziționare a materialelor pentru mobilier, fiind singurul magazin specializat din domeniu cu autoservire. Compania pune la dispoziția clientului peste 10.000 de repere în stoc, având cel mai lung program de lucru, consilieri specializați și cel mai scurt timp de servire.
Cum alegem corect materialele și accesoriile pentru mobilier, dar și ce capcane trebuie să evităm, aflăm de la reprezentanții MAM Bricolaj în cadrul interviului ce urmează:
Care sunt 3 sfaturi pe care le-ați acorda unui client nou pentru achiziția corectă de materiale și accesorii pentru mobilier:
- Să apeleze cu încredere la ajutorul consilierului din magazin
- Să aibă în vedere bugetul disponibil pentru achiziția produselor de care are nevoie
- Să facă un scurt research înainte de a veni în magazin pentru a avea o listă pregătită cu produsele necesare
Care sunt 3 capcane/greșeli frecvente pe care observați că le fac cumpărătorii când achiziționează materiale și accesorii pentru mobilier?
- Nu au o listă bine pusă la punct cu necesarul
- Sunt persoane care preferă sa cumpere produse mai ieftine și nu iau în calcul faptul că investiția în produse calitative și rezistente va crește durata de viață a produsului finit
- Achiziția unor produse care nu sunt potrivite proiectului respectiv, ca și rezistență
Care sunt 2 -3 proiecte recente la care lucrați sau pe care le-ați finalizat recent și ce soluții tehnice din portofoliul dvs. ați folosit?
Meseriașii care achiziționează produse de la noi realizează proiecte unice și de cea mai înaltă calitate. În magazinele noastre punem la dispoziție pentru clienții noștri riflaje decorative care modifică instant decorul într-o încăpere.
Care sunt provocările momentului în segmentul în care activați?
- Lipsa meseriașilor calificați care să pună în aplicare proiecte folosind produsele și serviciile noastre, în special produsele noi și în trend
- Educarea clientului în vederea achiziției unor produse calitative și cu durată mare de viață
- Creșterea prețurilor care afectează bugetul clienților
Cum vedeți evoluția pieței în nișa dvs. de mobilă și decorațiuni în România în următoarele 6-12 luni?
Suntem în continuare optimiști întrucât în urma perioadei de carantină 2020-2021, oamenii au devenit mult mai atenți la spațiul de locuință și își doresc ca acesta să fie confortabil și primitor.
Ne puteți spune câteva din obiectivele Mam Bricolaj pe care le implementați în această perioadă?
- Ne dorim creșterea magazinului online și acordăm o mare atenție dezvoltării acestuia pentru ca produsele noastre să se livreze în toată țara, având în vedere că avem magazine fizice doar în București.
- Ridicarea la un nou nivel al proiectului Școala de mobila, unde în fiecare an avem participanți dornici să învețe tot ce cuprinde un proiect de mobilier și să pună în aplicare tehnicile prezentate la curs
- Îmbunătățirea serviciilor de proiectare mobilier și procesare a panourilor