La povesti cu domnul Alexandru Lepadus, din partea RoHotels Management

Vezi cum gandeste domnul Alexandru Lepadus, reprezentantul RoHotels Management, una din firmele specializate pe piata amenajarilor interioare din Romania.

 

1. Aveti o lucrare de care sunteti extrem de mandru? Ne-ar bucura sa ne impartasiti care.
Desigur, ultima noastra lucrare de care suntem foarte mandri a fost una care ne-a solicitat toata atentia, aceasta avand termenul de executie extrem de scurt si anume 12 zile calendaristice, termen pe care a trebuit sa il respectam deoarece la data fixa era programata o nunta in acea locatie.
Suntem mandri de acest proiect deoarece ne-a oferit ocazia de a demonstra ca suntem o echipa foarte bine organizata si experimentata in domeniul amenajarilor interioare.

2. Care considerati cea mai importanta descoperire din piata investitiilor hoteliere din ultimul deceniu ?
Cea mai importanta descoperire din piata investitiilor hoteliere a fost si este pentru noi programul de prospectare al acestui segment de piata si anume IBC Focus .
Acesta din urma ne-a extins orizonturile de lucru si ne-au facilitat dorinta de a ne impune pe aceasta piata, dandu-ne ocazia de a oferta pe santiere sau la renovari hoteliere pe toata suprafata tarii.

3. Cum vedeti mediul online din perspectiva pietei hoteliere ?
Mediul online al pietei hoteliere este dupa parerea mea in curs de dezvoltare si sunt increzator ca in masura cresterii cererilor si ofertelor, acesta va fi la inaltimea asteptarilor.

4. Care sunt noile tehnologii in domeniul dvs pe care le furnizati?
In privinta noilor tehnologii, noi promovam la acest capitol urmatoarele:
– prosoapele pulsate ,care fata de un prosop normal au o rezistenta si absoarbe apa cu pana la 50% mai mult decat cele normale,
– cosmeticele hoteliere din ingrediente 100% naturale , in ambalaje biodegradabile,
– perdelele metalice decorative 100% personalizabile cu poza sau logo.

5. La ce lucrare internationala/nationala de mare amploare v-ar fi placut sa fiti implicati?
La renovarea Palatului Snagov si la proiectul Radisson Blu.

6. Ce oportunitati considerati ca sunt acum pe piata hoteliera?
Segmentul hotelier prezinta foarte multe oportunitati de lucru, dar pentru a te impune in acest segment iti trebuie cateva calitati fundamentale: o foarte buna organizare si produse competitive care sa iti permita sa te incadrezi intr-un buget anume dar si sa satisfaca cerintele in materie de confort, siguranta si aspect.

7. Care este cea mai tare lectie de bussines pe care ati primit-o/ experimentat-o pana acum ?
In cazul meu cea mai tare lectie de bussines pe care am primit-o a venit din partea unei persoane importante din domeniul textil care mi-a spus urmatoarele:
„Economiile, se fac atunci cand ai si nu invers!!!”

8. Daca ati fi la un joc de paint-ball, ce coleg din breasla (piata investitiilor hoteliere) v-ar face placere sa impuscati?
In momentul de fata cred ca i-as impusca pe cei mai slabi dintre acestia, si anume aceia care nu fac lucrari de calitate, iar pe cei mai buni i-as lasa la final, asta ca sa ii am ca reper de comparatie .




Add a Comment