Investitorii din horeca mizează pe designul creativ al restaurantelor

Propietarii de restaurant aleg tot mai des să se integreze idei ingenioase de amenajări interioare în locațiile noi, astfel încât clienții să fie surprinși nu doar de oferta culinară, dar și de ambianța localului. Un astfel de exemplu este restaurantul Marty, care a venit cu un nou concept pe piata de profil: restaurantul-seră.

Cel mai recent restaurant deschis de Marty la Cluj are un aspct inovativ și unic în orașul din inima Transilvaniei: plantele predomină în zona tavanului și a peretului de piatră. De asemenea, latura aflată spre Piața Muzeului este vitrată, oferind vizibilitate către aceasta. Multe dintre fructele sau legumele uscate folosite la băuturi și mâncăruri se află la vedere, la fel și ingredientele: plante aromatice, piper colorat, oferind localului o notă de creativitate.

Anul trecut, lanțul de restaurante s-a extins cu prima sa unitate la București, în centrul comercial Sun Plaza. Aceasta are 370 mp și 140 de locuri la masă, investiția în amenajarea spațiului ridicându-se la o jumătate de milion de euro.

Grupul Marty are o cifră anuală de afaceri de 12 milioane de euro și 600 de angajaţi. Lanțul Marty Restaurants, cu specific internațional – american și italian – numără șase restaurante în Cluj-Napoca, amplasate atât în zona stradală centrală și în cele două mall-uri.

’’Dragostea noastră pentru frumos și bucate alese nu cunoaște limite, iar cea mai mare bucurie este să împărtășim această dragoste cu tine. Pășește cu inima deschisă în noul nostru restaurant și fii fără griji, pentru că în orice loc privești, vei avea ceva de văzut. Suntem mândri și recunoscători pentru șansa ce ni s-a dat și de abia așteptăm să te avem la noi în casă. Casa noastră.’’ – reprezentanții Marty Restaurants

Vrei sa ofertezi direct la astfel de proiecte ingenioase? Solicită un demo gratuit la VICTA – singura asistentă virtuală de vânzare la șantiere!