“…invatam in fiecare zi lucruri noi si incercam sa facem fata fiecarei provocari”

Ti s-a parut interesant? Spune mai departe:

Sursa foto

 

BILANCIA este una dintre cele mai importante companii din Europa ce activeaza in sectorul distributiei de utilaje si accesorii pentru industria ospitalitatii. BILANCIA s-a infiintat in 1992 si este o societate cu capital integral romanesc. In prezent, numara peste 200 de angajati in Bucuresti si in sucursalele din Brasov, Iasi, Constanta, Craiova, Timisoara, Sibiu si Cluj. BILANCIA ofera peste 72000 de articole din domeniul utilajelor si accesoriilor profesionale. Colaboreaza cu peste 200 de parteneri din 22 de tari situate in Europa, SUA si Asia. Pe langa o gama variata de produse, BILANCIA ofera si numeroase servicii clientilor: consultanta de specialitate (realizarea ofertelor adaptate la nevoile clientului, training specializat pe utilaje si specificul locatiei), proiectare, finantare, mentenanta service, transport utilaje in locatie si punerea lor pe pozitie in conformitate cu planul.

Tocmai de aceea, avand in vedere experienta Bilancia in industria hoteliera, am stat de vorba cu Gabriel Dima, reprezentant de vanzari Bilancia si va prezentam aici o mica parte din gandurile acestei mari companii.

 

1. Aveti o lucrare de care sunteti extrem de mandru ? Ne-ar bucura sa ne impartasiti care. (poza)
Una din lucrarile de reper pentru Bilancia este Casa Lux din Botosani. (foto)

2. Cum vedeti mediul online din perspectiva investitiilor hoteliere?
Mediul online in ultimii ani s-a dezvoltat foarte mult si a dus la o eficienta si stabilitate mare.
Dovada sta si siteul bine dezvoltat al companiei.


Sursa

3. Care sunt noile tehnologii in domeniul dvs pe care le furnizati?
Noile tehnologii furnizate de Bilancia sunt neutralizarea mirosurilor neplacute si degresarea cu raze ultraviolete cu instalatiile IMPro.

4. La ce lucrare internationala/nationala de mare amploare v-ar fi placut sa fiti implicati?
In principiu au fost rare situatiile cand am ratat lucrari de mare amploare.

5. Cum vedeti ca ar trebui sa fie conduse afacerile: cu mintea sau cu sufletul?
Din punctul de vedere al domnului Gabriel, “afacerile se incep cu mintea, apoi se sfarsesc cu sufletul…”

6. Care este cea mai tare lectie de bussines pe care ati primit-o/experimentat-o pana acum?
Nu exista cea mai tare lectie ci invatam in fiecare zi lucruri noi si incercam sa facem fata fiecarei provocari.

7. Daca ati fi la un joc de paint-ball, ce coleg din breasla (piata investitiilor hoteliere) v-ar face placere sa impuscati?
Este un joc care imi place enorm si atata timp cat am adversari nu mai conteaza neaparat cine sunt…

Add a Comment

[google-translator]