Hilton – a inaugurat anul trecut in fiecare zi un nou hotel si a fost numit cel mai valoros brand hotelier din lume in 2018

Pentru al treilea an consecutiv, Hilton este cel mai valoros brand hotelier din lume, cu o valoare de brand de 6,3 miliarde de dolari, potrivit clasamentului celor mai valoroase branduri hoteliere din lume realizat anual de Brand Finance. Deși și-a menținut poziția fruntașă, Hilton a înregistrat o scădere de 24% a valorii de brand față de anul trecut, iar distanța față de ocupantul locului 2, Marriott, s-a redus semnificativ.

Aceasta scadere a valorii brand-ului vine in contradictie cu investitiile record in dezvoltarea de noi hoteluri marca Hilton. 1 din 5 hoteluri aflate in constructie anul trecut erau investitii Hilton.

Compania și-a adăugat anul trecut în portofoliu nu mai puțin de 399 de proprietăți, depășind 5200 de hoteluri la nivel global, cu peste 856.000 de camere în 105 țări și teritorii.

Hilton in cifre conform  bilanțul grupului pentru anul 2017:

  • A deschis mai mult de un hotel pe zi, creând 23.000 de noi locuri de muncă în industria hotelieră globală și adăugându-și 399 de hoteluri în portofoliu, depășind astfel 5200 de proprietăți la nivel global.
  • La finalul anului 2017 deținea 21% din toate camerele de hotel aflate în construcție la nivel global – cele mai multe din industrie și de 4.3 ori cota de piață actuală a Hilton.
  • A găzduit 160 de milioane de oaspeți în 105 țări și teritorii.
  • A inaugurat proprietatea cu numărul 5000 a companiei – primul Try by Hilton, localizat în Oklahoma. De atunci a deschis încă 8 proprietăți sub acest brand și se poate mândri cu peste 470 de hoteluri sub acest brand aflate în diferite etape ale procesului de dezvoltare.
  • A lansat cel de-al 14-lea brand al companiei: “Tapestry Collection by Hilton”.
  • A lansat “Hilton Africa Growth Initiative” care va adăuga 100 de proprietăți în portofoliul Hilton din Africa Subsahariană în următorii 5 ani.

Anul 2017 a însemnat pentru companie și lansarea de noi inovații în industria ospitalității, printre care:

  •  “Connected Room” – prima cameră de hotel cu adevărat mobilă care va permite oaspeților să-și personalizeze și controleze șederile lor din aplicația Hilton Honors.
  • “Innovation Gallery”: un incubator și o vitrină experiențială pentru dezvoltarea de produse de ultimă generație care va remodela viitorul ospitalității.
  • Five Feet to Fitness”, o cameră de hotel revoluționară bazată pe conceptul wellness in-room.
  • A scalat prima cheie digitală din industrie la peste 352.000 de camere în peste 2500 de hoteluri la nivel global.
  • Parteneriatul cu Amazon, care oferă posibilitatea membrilor Hilton Honors să facă achiziții de pe Amazon cu punctele acumulate.

 

In Romania, Hilton are mai multe hoteluri ce se afla in diferite stadii de executie si amenajare. Vrei sa afli cine si unde construieste noi hoteluri? www.victa.ro – asistenta de vanzari la santiere te ajuta sa afli primul unde poti oferta