Cele mai bune hoteluri din Europa si Romania
|Oaspeţii hotelurilor au ales unităţile de cazare care au reuşit ca prin serviciile lor peste medie să producă o impresie bună, potrivit hotel.info, care a alcătuit topul „Top Rated Hotel” şi a distins astfel hotelurile cu cele mai bune evaluări pe anul 2012 pentru servicii deosebit de bune. Serviciul gratuit de rezervare hoteluri online pentru peste 210.000 de hoteluri din întreaga lume s-a orientat în acest sens după evaluările celor peste cinci milioane de clienţi ai săi care au făcut rezervări.
„Pentru acordarea acestei mărci au fost luaţi în calcul toţi partenerii hotelieri cu cel puţin opt puncte din maximum 10 posibile. Prin marca de calitate a hotel.info, hotelierii îşi pot reprezenta eficient publicului calitatea înaltă a serviciilor lor şi pot profita astfel de un spor suplimentar de imagine”, se arată în comunicatul emis, ieri, de hotel.info.
Vă prezentăm mai jos hotelurile româneşti şi europene care au obţinut cele mai bune evaluări şi care prin serviciile lor peste medie au reuşit să producă o impresie deosebit de bună asupra oaspeţilor lor. Din primele zece hoteluri evaluate din România, patru sunt din Bucureşti, trei din Sibiu şi trei din Timişoara.
Bucureşti, Sibiu şi Timişoara au cele mai bune hoteluri din ţară
Astfel, primul loc în top zece al celor mai bune hoteluri româneşti este ocupat de hotelul de patru stele Starlight Suites din Bucureşti, care a obţinut nota 9,1 din 10. Pe locurile doi şi trei se află hotelurile Ramada Plaza Bucureşti şi NH Timişoara, care au fost cotate cu 8,6, respectiv 8,5.
Locurile 4 şi 5 sunt ocupate de două unităţi de cazare de patru stele din Sibiu, Hotel Libra şi hotel Ramada Sibiu, care au primit un calificativ de 8,5 şi 8,4.
Hotelurile de patru stele Delpack Timişoara şi Le Boutique Moxa Bucureşti au obţinut 8,4, respectiv 8,3, la fel ca hotelul Golden Tulip Ana Tower din Sibiu, clasificat la patru stele.
Ultimele două poziţii din top zece sunt ocupate de un hotel din Bucureşti şi unul din Timişoara. Astfel, Hotel Suter Inn din Capitală a primit nota 8,2, în timp ce Best Western Ambassador din Timişoara a obţinut 8,1 la evaluare.
Regatul Unit, Germania şi Austria conduc topul european
În ceea ce priveşte topul celor mai apreciate hoteluri din Europa, primul loc este ocupat de hotelul Holiday Inn Express Leeds-East, din Regatul Unit, care a primit aproape de calificativul maxim: 9,8 din 10. Interesant de menţionat este faptul că hotelul care a primit cele mai multe aprecieri este clasificat la doar două stele.
Germania şi Austria ocupă locurile doi şi trei cu hotelurile de patru stele La Quinta şi Goritschnigg, care au primit notele 9,6, respectiv 9,5.
Pe locurile patru şi cinci în topul celor mai apreciate hoteluri din Europa se găsesc două unităţi de cazare din Slovacia şi Bosnia şi Herţegovina: Kempinski Hotel River Park Bratislava şi Pansion Harmony Sarajevo, ambele cotate cu 9,4.
Italia, Cehia, Elveţia, Polonia şi Belgia completează topul celor de la hotel.info. Astfel, hotelul de patru stele Arthur, din Solignano Nuovo, Italia a primit nota 9,3, la fel ca Hotel General din Praga, Cehia, clasificat la cinci stele. Nota 9,2 a fost acordată hotelurilor Le Funi, Cossonay Ville din Elveţia şi Angelo Hotel Katowice din Polonia. Unitatea de cazare de cinci stele Sofitel Brussels Europe, din Bruxelles, Belgia, care a obţinut nota 9,1, completează topul zece al celor mai apreciate hoteluri din Europa.
Evaluările în ranking redau situaţia din octombrie 2012. Prin urmare, nu se exclude posibilitatea apariţiei unor diferenţe minore. În cazul unei evaluări identice, plasarea se realizează în funcţie de numărul evaluărilor efectuate de oaspeţi. Pentru ranking-uri au fost luate în calcul numai hotelurile cu cel puţin 20 de evaluări.
Oaspeţii care au rezervat o noapte de cazare au evaluat prin intermediul www.hotel.info hotelul la care au făcut rezervări după plecarea lor, pe baza unui sistem cu puncte (0 până la 10). În evaluarea generală au fost incluse criterii privind calitatea camerelor, amabilitatea personalului, curăţenia, nivelul de zgomot, raportul preţ-servicii, precum şi micul dejun/gastronomia.
În sensul unei selectări a hotelurilor bazată pe experienţă, persoanele care caută hoteluri pot accesa prin hotel.info pe lângă informaţiile-cheie, precum preţuri de cameră şi dotări ale hotelurilor, peste 2 milioane de evaluări ale hotelurilor realizate de oaspeţi din întreaga lume, care au înnoptat în acestea, şi, printre altele, pot fi ajutaţi să ia o decizie în ceea ce priveşte rezervarea.