Casa viitorului: O nouă expoziție Unruly proiectează o casă conectată în 2020

Cum domeniul privat devine tot mai conectat, experții în marketing au o nouă pânză cu care să lucreze: casa. Ce strategii vor rezona cu clienții?

Noua experiență de acasă de la compania de tehnologie Unruly este proiectată să ofere experților în marketing o perspectivă internă asupra tehnologiilor viitorului.

sursa foto: unsplash.com

Un apartament de 2000 de metri pătrați, completat cu o sufragerie, o bucătărie, un dormitor, o baie și o cameră pentru copii, a fost construit în HQ Unruly, Londra, în parteneriat cu brand-uri ca HTC, Amazon Launchpad, eBay și News Corp. Fiecare cameră are dispozitive conectate, fiecare dintre ele prezentând diferite oportunități pentru brand-uri. Sufrageria are încorporată grădina care se udă singură de la Click & Grow și căștile VR HTC Vive, în timp ce bucătăria pune în evidență fierbătorul automat iKettle și frigiderul smart de la Samsung.

„Acest proiect este pentru experții în marketing care sunt pasionați de experiența clienților”, afirmă Simon Gosling, directorul Unruly. El susține, de asemenea, că este proiectat să ofere un mic indiciu incitant despre viitor, inspirându-i pe experții în marketing să se gândească cum să folosească o nouă generație de tehnologie pentru a-i atinge emoțional pe oameni.

În sufragerie, o experiență cât se poate de reală, creată de Octagon Studio, tehnologia aduce ziarul Sun la viață. Artistul David Hockney a proiectat un titlu al ziarului, care, văzut prin camera de la iPad, declanșează holograme animate. Cronicarul de film Jamie East prinde viață printr-o hologramă interactivă, invitând cititorii să vizioneze trailerele filmelor pe care el le-a criticat în acea zi. Această experiență interactivă ar putea ușor deveni un ambasador al brand-urilor care invită clienții să vizioneze reclame TV sau un conținut exclusiv.

Conform studiului Unruly despre casa viitorului, 84% din consumatorii din UK sunt deschiși spre brand-uri care interacționează cu ei în casă. Gosling a comentat că acest lucru ar fi posibil prin metode neîntrerupte, ca de exemplu un sistem de scanare pe frigiderul smart. Produsele ar putea fi scanate, determinând sistemul să le adauge din nou în coșul de cumpărături online.

În ciuda acestei dorințe aparente de angajament, brand-urile trebuie să se gândească bine la cum se vor dezvolta. Burger King a reușit recent să irite un utilizator Android și Google Home, folosind un anunț pentru a activa dispozitivele.

„Oamenii chiar caută voci de încredere și brand-uri care să îi facă să se simtă ca acasă”, a explicat panelistul Anne Ashworth, jurnalist la revista Times. „Ce este locuința?”, întreabă ea la evenimentul de lansare al experienței Home. „Locuința este scutul tău, deci orice lucru care intră în acest spațiu trebuie să o facă în cea mai delicată manieră.”

Această casă este o noua frontieră în marketing, care necesită un diferit nivel de implicare. Pentru cei mai mulți oameni, casa este un sanctuar. Brand-urile trebuie să-și creeze o prezență de încredere, nu numai pentru a fi invitate înăuntru, ci și pentru a rămâne acolo.

Autor: Ecaterina Dascalescu