7 din TOP 10 cele mai promovate branduri in turism sunt unitati de cazare

Ti s-a parut interesant? Spune mai departe:

În topul celor mai vizibile branduri din turism, din punct de vedere al numărului de reclame înregistrate, se află agenţia de turism Christian Tour cu 1.918 de reclame şi un rate card estimat de 2.752.720 euro. Locul doi este ocupat de Cocor Spa Hotel cu 765 de reclame şi un rate card de 296.703 euro. Agenţia Paralela 45 este pe locul trei în clasament cu 733 de reclame şi un rate card de 298.763 euro. Phoenicia Holiday Resort ocupă locul patru cu 718 reclame, iar pe locul cinci este  Phoenicia Grand Hotel cu 608 reclame. Din top mai fac parte Hotel Onix cu 317 reclame, agenţia de turism Mareea cu 252 de reclame, Casa Frent cu 232 reclame, Hotel Germisara cu 219 reclame şi Arsenal Park cu 212 de reclame.

 

Distribuţia reclamelor pe categorii de produse

Hotelurile şi pensiunile au înregistrat 4.426 de reclame în perioada 1 ianuarie – 31 mai 2014, urmate de agenţiile de turism cu 3.471 de reclame. Categoria Ghiduri/Baze de date/ recomandări a înregistrat 503 de reclame.

Distribuţia reclamelor pe medii de difuzare

În primele cinci luni ale anului 2014 au fost înregistrate 9.207 de reclame la categoria Turism, dintre care 5.445 au fost difuzate de către posturile de televiziune, 3.323 de reclame au fost difuzate la staţiile de radio şi 439 de reclame au fost tipărite în presa scrisă.

Despre raport

Raportul a luat în calcul rezultatele monitorizării a peste 1.641.896 de reclame difuzate în intervalul de timp 1 ianuarie – 31 mai 2014, la 20 de posturi de televiziune, 12 posturi de radio şi 200 de publicaţii centrale. Prin intermediul aplicaţieiadmonit, mediaTRUST prezintă vizibilitatea turismului în reclamele difuzate de canalele media.

Despre mediaTRUST

mediaTRUST România a fost înfiinţată în 1999 şi furnizează servicii de monitorizare către companii româneşti şi străine. Compania este membră din 2004 a FIBEP, principala organizaţie internaţională a agenţiilor de monitorizare, iar din octombrie 2010 este deţinută în proporţie de 100% de IMM – Institute of Media Monitoring Polonia. Clienţii companiei provin din cele mai diverse sectoare ale pieţei, de la domeniul financiar la telecom, IT, farmaceutic, energie, gaze naturale, petrol, educaţie, sport, cultură, showbiz, politic.

Contact:
Delia Nan
PR Manager
0753.321.226
delia.nan@mediatrust.ro
[google-translator]