Wetterbest intampina 2017 cu cifre in crestere si 5 profile de tigla metalica in portofoliu
Finalul anului 2016 a venit cu o crestere de 20% a cifrei de afaceri pentru Wetterbest, unul dintre cei mai importanti jucatori din piata sistemelor de acoperisuri. Ajunsa la o cifra de afaceri de peste 28 de milioane de euro, compania estimeaza ca afacerile vor continua si in 2017 acest trend ascendent, mai ales ca relativ recent a lansat al 5-lea profil de tigla metalica din portofoliul sau: Wetterbest Colosseum.
Mai multe despre evolutia companiei, estimarile pentru anul 2017 si cel mai reprezentativ proiect realizat in ultimul an am aflat de la dl. Valeriu Irimescu, directorul de vanzari al companiei, intr-un interviu acordat Hotel Invest, pe care va invitam sa il cititi mai jos:
Cum a evoluat afacerea dvs. in ultimul an?
In 2016 afacerea noastra a crescut cu aproximativ 18% fata de 2015, crestere datorata diversificarii portofoliului de produse, cat si dezvoltarii anumitor regiuni din tara in care eram mai putin prezenti. De asemenea, am constatat o crestere organica a retelei noastre de parteneri.
Cum estimati ca va fi anul 2017 fata de 2016 pentru piata constructiilor din Romania?
In 2017 estimam continuarea trendului de crestere usoara a domeniului constructiilor, acesta fiind si scenariul pe care ne-am construit strategia acestui an.
Care este cel mai reprezentativ proiect in care au fost folosite produsele dvs. in ultimul an?
Proiectul care ne-a adus cea mai mare satisfactie in 2016 a fost livrarea unei cantitati importante de tabla cutata Wetterbest W60 pentru un ansamblu de hale in Franta. Fiind vorba de un produs nou in portofoliul nostru, cat si de o piata importanta din Occident, am fost foarte bucurosi ca proiectul a decurs bine si am fost apreciati de beneficiar pentru rezultatul final.
Prin ce reusiti sa va diferentiati fata de concurenta dvs?
Printre elementele care consideram ca ne diferentiaza fata de firmele concurente se numara : o echipa de specialisti in prelucrarea metalelor si a realizarii acoperisurilor, materii prime de calitate si utilaje de ultima generatie provenite de la furnizori Europeni. De asemenea, avem un portofoliu extins de produse pentru acoperisuri rezidentiale si industriale, partenerii nostri avand siguranta ca le putem oferi oricand solutiile de care au nevoie.
Ce instrumente de marketing s-au dovedit a fi cele mai eficiente in promovarea produselor dvs? (ex: social media, newslettere, studii de caz, continut)?
Incercam sa folosim instrumente diverse de promovare, de la social media ( pe care suntem prezenti prin contul de Facebook, cat si prin canalul de youtube in care dam sfaturi practice despre invelitori ), pana la expunerea outdoor prin panouri publicitare si expozoare care prezinta produsele noastre.
Compania DEPACO este parte a grupului Wetterbest si detine doua fabrici: una la Baicoi (judetul Prahova) si alta la Podari (judetul Dolj). Compania are 33 de linii automate si cinci hale de productie, precum si o linie moderna de fabricatie a accesoriilor pentru drenaj si produce cinci profiluri distincte de invelitoare metalica Wetterbest Colosseum, Wind, Plus, Classic si Gladiator. Wetterbest Colosseum a fost lansat pe piata la inceputul lunii decembrie 2016 si se remarca prin geometria panourilor de tigla metalica, inspirata din arhitectura Colosseumului de la Roma, cu avantaje deopotriva estetice si functionale pentru acoperis.
Related Posts
-
Descopera cele 4 proiecte amenajate cu mobilier Sensio nominalizate la Elle Decoration Romanian Design Awards
Niciun comentariu | nov. 10, 2016
-
3 exemple prin care un arhitect iti poate ingropa business-ul sau il poate creste de 3 ori intr-un an
Niciun comentariu | iun. 16, 2015
-
Ferestrele reinventate de la Rehau aduc mai multă lumină naturală și libertate arhitecturală
Niciun comentariu | feb. 3, 2020
-
Usa viitorului: eficienta energetica si control computerizat
Niciun comentariu | oct. 21, 2015