Tendintele globale în ospitalitatea de lux

În societatea rapidă de astăzi, inovația și tehnologia schimbă modul în care lucrăm și trăim. În industria afacerilor și a ospitalității, lucrurile se mișcă mai repede decât oricând. Numărul călătoriilor de afaceri și de agrement – și suma de bani cheltuită de catre aceștia crește în fiecare an. În același timp, alternativele low-cost, cum ar fi companiile aeriene cu buget redus și Airbnb-ul, diminuează piața și crește competiția. Din această cauză, cei care oferă servicii de lux se confruntă cu aceeași intrebari: „Ce își doresc clienții?” și „Ce putem să facem noi pentu a îi atrage de partea noastră?”.

Disponibilitatea atâtor aplicații, bloguri, site-uri de recenzie și social media a confundat consumatorii cu prea multe opțiuni. Astăzi, oamenii caută simplitatea. Instrumentele și informațiile online fac ca fiecare călătorie să fie mai ușoară ca niciodată și, în consecință, călătoriile solo cresc și consumatorii acționează ca agenți de turism proprii. Pentru operatorii de ospitalitate bătălia majoră pentru clienți este online. Consumatorii vizitează in jur de 30 de site-uri web înainte de a rezerva un hotel și încep să caute hoteluri cu aproximativ 45 de zile înainte de data călătoriei.

Din fericire, lanțurile hoteliere internaționale oferă tarife mai mici și privilegii din ce în ce mai multe, lucru care aduce un profit mai mare. Hotelurile de lux trebuie să aibă o identitate puternică, clară și simplă a business-ului, consecvență care te diferențiază de concurenți. Acestea sunt trendurile în materie de ospitalitate de lux pe care ar trebui să le iei în considerare și să le aplici în propriul tău business.

Personalizare
Schimbarea comportamentului clienților de lux necesită un răspuns mai personalizat. Personalizarea este luxul ultimat, clienții trebuie să se simtă unici. Satisfacerea nevoilor clientului și îndeplinirea dorințelor lor într-un mod unic, atractiv, vă va diferenția de celelalte hoteluri și servicii.

Datele
Marketing bazat pe date este cheia pentru a vorbi în timp real consumatorului de lux într-un mod unic și individual. În ospitalitatea de lux, aceasta se referă la utilizarea de date, conținut, managementul relațiilor cu clienții, dezvoltarea de produse și rețelele sociale existente pentru creștere. Aceasta este o abordare rentabilă și economică care duce la creșterea afacerii și a business-ului, atenția îndreptându-se spre nevoile clientului.

IA( Inteligenta artificiala)
Acest trend se referă la capacitatea brandurilor de turism de a-și personaliza continuu produsele pentru a se potrivi cu nevoile specifice ale consumatorului individual prin utilizarea platformelor. IA asigură o comunicare constantă între cumpărător, furnizor și consilieri. Ideea este de a crește fidelitatea clienților în ospitalitatea de lux prin a le oferi ceva nou, inedit, exact ceea ce își doresc.

Prezența online
Prima sursă de informare a călătorilor de lux este întotdeauna în online. Ei caută inspirație pe Instagram, blog-uri de călătorie pentru informații practice pentru a-și planifica călătoria perfectă. Expunerea hotelului online devine o modalitate esențială pentru a vă ajuta direct cu eforturile de rezervare ale clienților. Acest lucru se poate realiza prin orice fel de marketing digital: SEO, SEM, social media pentru a crea o prezență online puternică care îți poziționează brandul tău deasupra celorlalte. O pagină web, atrăgătoare și cu un conținut informativ este de asemenea un atuu. Includerea videoclipurilor în care să apară serviciile oferite vă oferă un mare avantaj și va garanta succesul într-o societate în care vizualul pare ca triumfă.

Ospitalitatea de lux este din ce în ce mai căutată pentru că îndeplinește nevoile și dorințele consumatorilor. Marele hoteluri de lux știu cum să-și pună în valoare serviciile oferite, folosindu-se de anumite tactici, ca și cele prezentate. Cel mai important lucru este să îți găsești clienții potriviți, să îi pui pe ei în centrul atenției, și să oferi servicii de actualitate pentru societatea în care trăim.

Autor: Ana Maria Craciun