Strategia de marketing a hotelierilor: imbunatatirea site- urilor

În strategii de marketing online, se pare că cea mai mare preocupare a hotelierilor este site-ul propriu, potrivit unui sondaj publicat de HeBS Digital.
La întrebarea “Care sunt cele trei principale strategii de marketing online pe care le va realiza în 2013?” peste 91% dintre hotelierii intervievaţi au răspuns că ar dori să investească în propiul site.
Au existat, de asemenea, cei care au indicat strategiile SEO şi SEM (3% în fiecare caz), social media (un alt 3%) şi instrumente de mobile marketing (2%). Categoria “alte iniţiative” a fost, de asemenea, răspunsul pentru 5%, printre acestea aflându-se managementul reputaţiei online, email marketingul, design web pentru tablete, video online, instrumente de localizare, etc.

Trebuie remarcat faptul că suma acestor procentaje depăşeşte 100%, deoarece participanţii au putut alege în răspunsurile lor mai mult de o opţiune.

Nevoia de investiţii

Explozia telefoanelor mobile, reţelele sociale şi noile tablete prezintă cele mai mari provocări vânzătorilor hotelieri, care trebuie să creeze şi gestioneze conţinuturi prin intermediul diverselor canale de distribuţie şi comercializare.

De aceea, se pare că hotelierul nu mai are alte soluţii decât să continue să actualizeze în mod constant paginile sale web şi să evolueze pe măsură ce avansează noile tehnologii.
Cu toate acestea, potrivit raportului, există încă mulţi hotelieri care cred în mod greşit că nu este necesar să investească în redesign-ul său optimizarea site-ului său, şi rămân ancoraţi în site-urile construite cu un an sau doi (sau mai mulţi) în urmă crezând că astfel fac economii. Dar utilizarea acesta site-uri învechite le poate aduce prejudicii, cum ar fi de exemplu, deteriorarea poziţiei sale in motoarele de căutare sau neadaptarea la noile formate şi/sau dispozitive, neîndeplinid aşteptările clienţilor lor.

Sursa




Add a Comment