Grupul hotelier Accor aduce în România două branduri noi: Tribe și Adagio. Hotelurile vor fi poziționate în sectorul 1 al capitalei

zfcorportare.ro.

Grupul Accor, unul dintre cei mai importanţi jucători din piaţa hotelieră din România, își completează portofoliul pe piața locală cu brandurile Tribe și Adagio, potrivit zfcorportare.ro.

Cele două hoteluri vor fi amplasate pe strada Miron Costin din zona Gara de Nord-Basarab, în sectorul 1 al Capitalei. Acestea vor dispune de 200 de camere, un restaurant, mai multe săli de conferinţe, piscină şi spaţiu de wellness. Cele două mărci vor fi integrate în acelaşi proiect ce ar trebui să fie gata până în 2024.

Adagio este un brand folosit pentru proiecte poziţionate pe segmentul mediu de preţ, în România urmând să se construiască un aparthotel sub acest nume. În prezent există 113 astfel de aparthoteluri în 13 ţări, precum Franţa, Maroc, Belgia sau Italia, cu un total de 13.275 de apartamente, descrie zfcorporate.ro.

Tribe este un brand hotelier care se adresează călătorului modern, tânăr. Momentan există doar trei astfel de unităţi, în Paris şi Carcassone în Franţa şi în Perth Australia, cu un total de 288 de camere. Urmează deschiderea altei unități în Amsterdam sau Varşovia.

În România, grupul Accor are ca ţintă o reţea de 50 de hoteluri afiliate până în 2025, formată atât din construcţii noi, conversii, cât şi renovări de hoteluri existente. Momentan, reţeaua Accor cuprinde peste 10 hoteluri în Bucureşti, Sibiu, Sighişoara, Arad, Timişoara, operate sub brandurile Pullman, Novotel, Mercure, Ibis Styles.