Fiona Spa: Expertiza și inovația în domeniul relaxării și wellness-ului

Într-un interviu captivant, Alice Negru, Marketing Manager Fiona Spa, ne vorbește despre importanța alegerii informate atunci când vine vorba de produse dedicate relaxării și sănătății, precum căzile cu hidromasaj și soluțiile SPA. Cu o vastă experiență în acest domeniu, Fiona Spa pune accent pe nevoile clienților și pe inovație, oferind soluții personalizate și produse de top. Aflați care sunt sfaturile esențiale pentru cumpărători, provocările pieței și modul în care compania contribuie la crearea unor experiențe de wellness unice.

Care sunt 3 sfaturi pe care le-ați acorda unui client nou pentru achiziția corectă a unei căzi cu hidromasaj?

Noi ne sfătuim mereu clienții să se axeze pe achiziționarea unui jacuzzi pentru amplasarea la exterior, pentru că poate fi o amenajare mai ușor de realizat, fără prea multe implicații din partea clientului, deoarece jacuzzi-ul are nevoie doar de o placă de beton pe care să fie așezat, sursă electrică și nu necesită conexiunea la apă, datorită automatizării lui (https://fionaspa.ro/cada-cu-hidromasaj-exterior). Dar, în același timp, nu excludem niciodată achiziționarea unui jacuzzi și la interior, pentru cei care au alte preferințe (https://fionaspa.ro/cada-cu-hidromasaj-interior). Ambele variante sunt valabile.

Noi le oferim clienților noștri o gamă variată de modele din care ei pot alege exact ceea ce au nevoie, în funcție de designul preferat, numărul de locuri și poziționarea scaunelor în jacuzzi, dar și de beneficiul urmărit (recuperare medicală, hidroterapie sau modelare corporală).

Recomandăm oricui are un spațiu generos să îmbine mai multe activități folosind un singur produs. Și aici, desigur, facem referire la Swimspa, în care poți face o gamă variată de activități alături de prieteni sau de familie: înot contra curent, jacuzzi încorporat, hidroterapie, bicicletă, vâslit etc. Prin cele prezentate, ne putem da seama că există un cumul de beneficii. Este un produs ușor de folosit, care nu necesită un efort sporit, pentru că este automatizat, are autocurățare inclusă, încălzitor inclus și se poate folosi cu lejeritate pe tot timpul anului.

Care sunt 3 capcane/greșeli des întâlnite pe care le observați că le fac cumpărătorii când achiziționează o cadă cu hidromasaj?

De multe ori, din păcate, cumpărătorii aleg un jacuzzi prin prisma prețului, însă ceea ce este ieftin nu este întotdeauna și bun. Le recomandăm să verifice istoricul brandului.

De asemenea, un aspect important ar fi verificarea fiabilității produsului, pentru că, întotdeauna, confortul, din punctul nostru de vedere, înseamnă o pompă silențioasă, consum mic, implicit o izolație puternică a jacuzzi-ului și o cuvă fermă (care să nu flambeze).

Noi ne sfătuim mereu clienții să fie atenți la nevoile pe care le au și îi îndrumăm întotdeauna să ia decizia corectă, dar, dacă ar fi să vorbim de o ultimă greșeală, de care cumpărătorul nu are de unde să știe și clar poate fi evitată, ne-am gândi la alegerea unui jacuzzi cu exagerat de multe jeturi.

Care este ultimul proiect la care lucrați sau l-ați finalizat recent și ce soluții tehnice din portofoliul dvs. ați folosit?

Nu este ultimul, dar recent am încheiat un proiect de wellness, un club dedicat activităților sportive și recreative, unde noi ne-am ocupat de toată zona de SPA – saună umedă, saună uscată, jacuzzi, mașină de gheață, duș emoțional, bazin cu apă rece etc.

De la momentul creionării proiectului, echipa tehnică a mers la locație, a îndrumat constructorul prezentându-i pașii exacți care vor duce spre finalizarea cu brio a proiectului. Desigur că discuția este mult mai amplă, dar ce dorim să știe oamenii este că noi suntem alături de proiectele lor pe tot parcursul derulării.

Care sunt provocările momentului în segmentul în care activați?

Ce ne dorim noi este ca oamenii să conștientizeze care sunt beneficiile acestor produse pentru sănătate și cât de important este să ne oferim timp nouă și să fim atenți la corpul nostru și la nevoile lui, având în vedere că viața cotidiană ne solicită și pune presiune pe noi din ce în ce mai mult.

Noi ne dorim ca cei care ne pășesc pragul să aibă parte de o consultanță profesională bazată pe nevoile lor, astfel încât alegerea pe care ei o fac să le aducă doar beneficii.

Cum vedeți evoluția pieței în nișa dvs. de saune SPA, căzi cu hidromasaj în România în următoarele 6-12 luni?

Credem că din ce în ce mai mulți oameni vor găsi că achiziția unui astfel de produs îi ajută să petreacă timp de calitate în familie sau cu prietenii, pentru că, uneori, uităm de activitățile care ne unesc (https://fionaspa.ro/cada-cu-hidromasaj-lounge). În același timp, vedem în piață o cerere în creștere pentru industriile hoteliere sau pensiuni, care nu mai gândesc proiecte care să nu includă această zonă de SPA. Pe noi ne bucură acest aspect, având în vedere că la întrebarea anterioară am abordat subiectul conștientizării nevoii de relaxare.

Ne puteți spune câteva din obiectivele Fiona Spa pe care le implementați în această perioadă?

Suntem bucuroși să anunțăm că urmează în curând să deschidem cel de-al doilea showroom, în București, pe Str. Glodeni 1-3. Principalul nostru obiectiv este să le putem oferi oamenilor care își doresc să achiziționeze un asemenea obiect șansa de a testa în realitate produsul pentru a se convinge de beneficiile pe care noi i le putem livra direct la ușă.